וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "גם מפ"ת אוכל לחזור לצמרת הגבוהה"

23.12.2008 / 10:55

רוני לוי ערך אימון בכורה במכבי פ"ת, ולא חושש מירידה במעמדו אחרי מכבי חיפה. עזורי נפרד: "פרנסה זה חשוב, אבל אני מאמן עם דרך"

ברני ארדוב

צילום: נועם כהן
עריכה: אמיר לב

לאחר שסיכם את תנאי העסקתו במכבי פתח תקוה, הגיע הבוקר (שלישי) רוני לוי לאימון הבכורה שלו בקבוצתו החדשה. לוי, שאימן את מכבי חיפה במשך חמש שנים וזכה בשלוש אליפויות ברציפות, ומעולם לא אימן קבוצה אחרת חוץ מחיפה בליגת העל, חתם על חוזה לשנה וחצי בקבוצה ממלאבס, ויחליף בתפקיד את גיא עזורי, שהתפטר אמש מתפקידו.

ועכשיו: מכבי חיפה

לוי נשאל הבוקר על המעבר החד בין מועדון גדול כמו מכבי חיפה, לבין מרכז הטבלה האפרורי של פתח תקוה. "מכבי פ"ת הוכיחה בשנים האחרונות שגם היא יכול לתקוע יתד בצמרת הכדורגל הישראלי", אמר לוי, "אני מרגיש גאה, ואני מגיע לכאן לאחר שקיבלתי בחזרה את החדווה לאמן, וזה בדיוק הזמן שלי לחזור. גם מפה אפשר להגיע להישגים. אני נהנה להתרפק על רגעי העבר ועל ההישגים בחיפה, אבל עכשיו אני מסתכל קדימה". עוזר המאמן אבי פיטוסי יישאר כרגע בתפקידו.

כבר במחזור הבא, מיד אחרי הפגרה, מחכה ללוי מפגש מול קבוצתו לשעבר, מכבי חיפה. אני מגיע לכל משחק כדי לנצח", אמר המאמן, והעלה חיוך על פניו. היו"ר שינו זוארץ התייחס למינויו של לוי: "אני שמח מאוד שמאמן בעל שיעור קומה כמו רוני מגיע למכבי פתח תקוה, זה מה שרצינו אחרי שגיא עזב בפתאומיות. אני מודה לו על מהירות ההחלטה ועל המו"מ המהיר. אין לי ספק שהוא יוביל אותנו להישגים".

עזורי רצה לעשות מהפך, וסורב

הבוקר (שלישי) הפתיע עזורי כשהגיע למתחם האימונים, ועלה למועדון על מנת להיפרד מהשחקנים. לוי התקבל בברכה על ידי אנשי פתח תקוה, והיו"ר שינו זוארץ שאיחל לו בהצלחה, וסיכם עמו את תנאי עזיבתו.

לאחר שנפרד מהשחקנים, עזורי התפנה לדבר עם התקשורת, וכפי שהיה נראה כבר אתמול, הסיבה העיקרית לעזיבתו לא היו הדברים שאמר עמוס לוזון. "בטח שלא דברים כאלה או אחרים שהיו כתובים בעיתון גרמו לי ללכת", אמר עזורי, "הסיבות היו אחרות לגמרי, סיבות מקצועיות. רק לפני חודש וחצי עמוס לוזון שיבח אותי בתקשורת ואמר שאני עושה כאן הישגים נאים".

הבוקר התברר כי במהלך התקופה האחרונה שוחח עזורי עם חברי ההנהלה וביקש לעשות מהפך מקצועי בקבוצה, כיוון שלטענתו, אחרת הקבוצה לא תוכל להגיע לצמרת הגבוהה. עזורי לא נענה, עקב סיבות כלכליות, וזו אחת הסיבות המרכזיות שגרמו לו לעזוב. גם העבודה שסטבנוביץ' שוחרר (ללא כל תחליף מקצועי הולם) לא גרמה למאמן נחת.

כשנשאל אם שחרור סטבאנוביץ' גרם לו ללכת, אמר עזורי: "זה שחקן שאני מאוד מעריך, אחד הקשרים הכי טובים שהגיעו לכדורגל הישראלי, אבל אני יכול להבטיח לכם שהמחשבה לעזוב התרוצצו בראשי במהלך כל התקופה האחרונה".

על עתידו אמר המאמן: "החלטתי ללכת, וזה לא נכון כי עזבתי כי יש לי משהו אחר. פרנסה זה חשוב, אבל אני מאמן עם דרך, וזה הדבר הכי חשוב לי בקריירה".

לאימון הגיע אורח נוסף - חלוץ לוקרן עומר גולן, שעוקב אחר ההתפתחויות בקבוצה מקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully