וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי התפטר ממכבי פ"ת, רוני לוי מונה במקומו

22.12.2008 / 16:55

מאמנה לשעבר של מכבי חיפה חוזר למגרשי הכדורגל, ויחליף את גיא עזורי שהתפטר מתפקידו. ירוויח 250 אלף דולר לכל התקופה

רוני לוי, שאימן את מכבי חיפה במשך חמש שנים וזכה בשלוש אליפויות ברציפות, סיכם הערב (שני) את תנאי העסקתו במכבי פתח תקוה. לוי, שמעולם לא אימן קבוצה אחרת חוץ מחיפה בליגת העל, אמור לחתום על חוזה לשנה וחצי בקבוצה ממלאבס, ויחליף בתפקיד את גיא עזורי. כבר בשעות הערב המוקדמות הוציאה מכבי פתח תקוה הודעה לפיה רוני לוי הוא המועמד המוביל, למרות שגם פרדי דוד היה בתמונה. לוי נפגש עם ראשי הקבוצה מאוחר יותר, וסיכם עמם את הפרטים. מחר בבוקר (שלישי) לוי יעביר את אימון הקבוצה, שלאחריו ייצאו השחקנים לחופשה עד ליום ראשון. שכרו של לוי לאורך כל התקופה הזאת יעמוד על 250 אלף דולר.

"אני חושב שיש אתגר גדול בקבוצה הזו", אמר לוי למשה בוקר מ"הארץ". "לקחתי לעצמי את החופש שרציתי, נחתי מספיק, ואני מרגיש שיש בי את האנרגיות לחזור לאמן, לעבוד קשה ולהצליח". היו"ר, שינו זוארץ התייחס למינויו של לוי: "אני שמח מאוד שמאמן בעל שיעור קומה כמו רוני מגיע למכבי פתח תקוה, זה מה שרצינו אחרי שגיא עזב בפתאומיות. אני מודה לו על מהירות ההחלטה ועל המו"מ המהיר. אין לי ספק שהוא יוביל אותנו להישגים".

עזורי התפטר היום מתפקידו, ולא מסיבות מקצועיות. הקבוצה אומנם לא השיגה ניצחון ליגה בשמונת המחזורים האחרונים אך עדיין ממוקמת במקום השישי, ולמרות זאת, כבר הבוקר דווח בוואלה! ספורט על כוונתו להתפטר על אף ההצלחה היחסית. מוקד החיכוך היה הארכת החוזה של המאמן, שהייתה אמורה להיחתם לפני חודש וחצי, אך לא נחתמה בסופו של דבר, ונראה כי מי שעיכב את המהלך הוא הנשיא עמוס לוזון, שיצא בהצהרות למקורביו כי הוא לא מרוצה מתפקודו של המאמן. את תגובתו של עזורי לא ניתן היה להשיג.

יו"ר המועדון, זוארץ, מסר בתגובה למהלך: "צר לי על החלטתו של גיא. ניסיתי להניא אותו מההחלטה זו, שכן רצינו לראותו לטווח ארוך במועדון כדי שימשיך את העשייה שהחל בה, אך הוא היה נחוש לעזוב את תפקידו".

עמוס לוזון (שוב) מאוכזב

"הארץ" דיווח הבוקר כי עמוס לוזון אמר אתמול בשיחות סגורות בקבוצה כי הוא מאוכזב מאוד מהמאמן וממספר החלטות תמוהות שקיבל בנוגע להרכב בתקופה האחרונה, ולכך שיש לו חלק גדול בעובדה שהקבוצה לא ניצחה בשמונת המשחקים האחרונים.

"אם היה לי את הכוח להתמודד שוב עם פיטורי מאמן ועם חיפושים אחרי מאמן מתאים וכל העליהום של התקשורת, הייתי נפטר עכשיו מגיא עזורי", אמר לוזון אתמול בשיחות סגורות.

שחקנים בקבוצה אמרו כי אין זו הפעם הראשונה שהבעלים משתלח במאמנים וציינו את מספר המאמנים הרב שהוחלף בשנתיים האחרונות: "אם המסרים שהם שולחים לעבר המאמן נכונים, הם צריכים להתבייש", אמר אחד השחקנים, "כנראה שעדיף לאמן אצל אריאל שיימן ולא במכבי פתח תקוה. גיא הציל את המועדון מקריסה אחרי מה שקרה כאן בשנה שעברה. במקום לומר תודה, הם יורקים לו בפרצוף".

עוד בקבוצה: הקשר דליבור סטבאנוביץ' עדיין לא הגיע להסדר עם ראשי המועדון בנוגע לחוזהו. כזכור, המגן דורש את הכספים המגיעים לו עד תום העונה. סטבאנוביץ' מתכוון לתבוע את שכרו מחודש אוקטובר, לאחר שלטענתו שולמה לו רק מחצית הסכום.

עדכון ראשון: 10:18, 22/12/08
עדכון אחרון: 22:20, 22/12/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully