וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק העונה יענה?

הציפיות גבוהות מקרב הצמרת בליגה הסקוטית בין סלטיק לריינג'רס, כאשר האלופה מקדימה בארבע נקודות את יריבתה. אנחנו מהמרים כאן על תיקו

משחק מספר 71: גלזגו ריינג'רס – סלטיק 2.05, 2.65, 2.6

אחד הקרבות היותר מעניינים בבריטניה מגיעה לשיאו ביום שבת, כאשר שתי הקבוצות הבכירות בסקטולנד נפגשות למשחק השני ביניהן העונה: ריינג'רס נגד סלטיק. אחרי שבשנה שעברה סלטיק זכתה בתואר האליפות, גם העונה היא נמצאת נכון לעכשיו בקדמת הבמה ומקדימה בארבע נקודות את יריבתה בראשות הליגה הסקוטית. אלא שריינג'רס יודעת שניצחון שלה ישנה לגמרי את התמונה וייתן לה הרבה ביטחון לקראת המשך המאבקים.

סלטיק מחזיקה במאזן של 15 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים, כאשר היא כבשה 44 שערים (2.31 בממוצע) וספגה 18 (0.95 בממוצע). ריינג'רס לעומתה מחזיקה במאזן של 13 ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושני הפסדים ומבחינת מאזן השערים שלה היא כבשה יותר מכל קבוצה אחרת – 45 (2.37) וספגה פחות מכל קבוצה אחרת – 16 (0.84).

סלטיק, שלא צלחה את שלב הבתים של ליגת האלופות, מגיעה אחרי ניצחון משכנע ביום ראשון בליגה על פאלקירק, כאשר במשחק כבשו לזכותה גאורגיוס סמאראס, מיזונו וסקוט מקדונלד. עוד קודם לניצחון היפה סיימה סלטיק ב-1:1 עם הארטס, מה שגרם לה לאיבוד נקודות והתיקו הזה הגיע אחרי שהקבוצה נוצחה 2:0 בחוץ על ידי היברניאן. אגב, את הצ'מפיונס היא דווקא סיימה עם ניצחון – 0:2 על ויאריאל.

ריינג'רס לעומתה באירופה נעצרה כבר בסיבוב השני של שלב המוקדמות אחרי הפסד מפתיעה ליריבה ליטאית. בליגה ניצחה הקבוצה במחזור האחרון 0:1 את היברניאן שער שכבש כריס בויד. עוד קודם לכן איבדה ריינג'רס נקודות נגד דאנדי יונייטד בחוץ, אחרי שסיימה איתה ב-2:2. לפני המחזור הזה השתוללה הקבוצה עם 1:7 על המילטון כאשר בויד עצמו דאג לשיפור הסטטיסטיקה האישית עם שלושה שערים ברשת.

אגב, הקבוצות כבר נפגשו העונה פעם אחת במסגרת הליגה כאשר ריינג'רס סיימה עם ניצחון חוץ מרשים 2:4. היא הובילה 0:1 (דניאל קוזין), ספגה את השוויון (סמאראס), עלתה ל-1:2 משער של קני מילר, פדרו מנדס כבש את השלישי ומילר כבש את ה-1:4 לפני השער המצמק של שונסוקה נקאמורה בדקה ה-90.

ומה יהיה הפעם? אנחנו מעריכים שיהיה צמוד ובכל מקרה לא תיפול הפעם הכרעה, מה שישמור על הסטטוס קוו בצמרת. לכן כדאי להמר איקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully