וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים על כל שקל

בצילו של המיתון אפשר לנצל את ההזדמנות לעשות כמה שקלים מטופס הווינר בפגרה הקרובה. משלישי עד שבת ישנם משחקים מגוונים, ואנחנו גם הפעם עם ההמלצות

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 8.64 (10 ש"ח יניבו 86 ש"ח)

משחק מספר 4: בוקה ג'וניורס – טיגרה. אחרי הניצחון על סן לורנצו, בוקה ג'וניורס מחפשת לסגור עניין ולעשות את זה גם בסטייל מול הקהל שלה שרוצה לראות אותה זוכה באליפות האפרטורה. בוקה יודעת שגם הפסד שלה בעד שער אחד יקנה לה את האליפות, אך היא תעשה הכל כדי להצדיק את הזכייה שלה ותסיים עם ניצחון. ההימור: 1 (1.5)

משחק מספר 19: וירטוס בולוניה – פרארה (11+). קבוצות עם מגמות לגמרי הפוכות בליגה האיטלקית נפגשות. וירטוס, שעד עכשיו הפסידה רק בארבעה משחקים מתוך 11 ששיחקה, נמצאת במקום השני אחרי סיינה הבלתי מנוצחת, בעוד פרארה השיגה שלושה ניצחונות בלבד. אז ברור שבבית בולוניה תנצח, וכנראה שזה יהיה ביותר מ-11 הפרש. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 34: טוטנהאם – פולהאם. התרנגולים מעט נעצרו במסע ההתאוששות שלהם מאז שהארי רדנאפ מונה למאמן הקבוצה, אחרי שבסוף השבוע האחרון הם נכנעו לניוקאסל 2:1 ואיבדו מעט מהמומנטום החיובי שהיה להם. אלא שבוויט הארט ליין הם פוגשים את פולהאם, שאמנם נחשבת לקבוצה יחסית טובה, אך כנראה שהפעם תסתפק גם בתיקו. ההימור: איקס (3.2)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 30.41 (10 ש"ח יניבו 304 ש"ח)

משחק מספר 43: ליברפול – בולטון. ליברפול לא יכולה להיות מאוכזבת מהתיקו נגד ארסנל ביום ראשון האחרון, שכן היא עדיין נמצאת במקום הראשון, ועל אף שהפער בינה לבין צ'לסי עומד על נקודה אחת, גם היא עצמה לא ממש חשבה שלפני חג המולד היא תהיה במקום הראשון. כעת היא פוגשת את בולטון ואנחנו הולכים כאן על הפתעה. ההימור: איקס (4.25)

משחק מספר 45: מידלסבורו – אברטון. אברטון כפתה 0:0 על צ'לסי במחזור האחרון ואחרי ההישג הזה מבחינתה היא תשמח מאוד גם לעשות צרות לבורו, שמגיעים פגועים אחרי התבוסה 3:0 לפולהאם. הבורו נחותים משמעותית גם בטבלה, ולמרות שמדובר במשחק בית, אין הרבה סיכויים שהם יצליחו לקחת משהו מהמשחק. ההימור: 2 (2.7)

משחק מספר 71: גלזגו ריינג'רס – סלטיק. נכון להיום סלטיק מוליכה את הטבלה ובפער של ארבע נקודות מריינג'רס, כשכנראה שהשתיים יילחמו עד הרגע האחרון על התואר. אלא שלשתיהן יש הזדמנות לאותת להמשך המאבקים ביניהן העונה ואחרי שהשתיים ניצחו במחזור האחרון בהחלט הולך להיות צמוד. אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (2.65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully