וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 0:0 לצ'לסי מול אברטון

הלונדונים היו יכולים לחלוף על פני ליברפול, אבל סבלו מהרחקתו של ג'ון טרי בדקה ה-35 ונחלצו מהפסד במחצית שנייה בגודיסון פארק

שלוש נקודות היו מקפיצות הערב (שני) את צ'לסי למקום הראשון בפרמיירליג, אבל כפי שכבר התרגלנו לראות לאחרונה, אף אחת מקבוצות הצמרת באנגליה לא מצליחה לברוח לרעותה. אחרי ה-1:1 של ליברפול מול ארסנל אתמול, סיימה הערב צ'לסי ב-0:0 בחוץ מול אברטון והניצחון היה כולו של מנצ'סטר יונייטד, לה שני משחקים חסרים לעומת יריבותיה ואהזדמנות פז להדביק מהן את הפער.

פליפה סקולארי הותיר את דיידיה דרוגבה על הספסל ופתח עם ניקולס אנלקה כחלוץ בודד, אבל הצרפתי לא הצליח למצוא את שערו ה-15 בליגה העונה. צ'לסי החזיקה הרבה יותר בכדור במחצית הראשונה אבל לא הייתה מספיק תכליתית ובדקה ה-35 ספגה פגיעה קשה במאמציה לכבוש את המקום הראשון אחרי שעבירה של ג'ון טרי על לאון אוסמאן זיכתה אותו בכרטיס אדום ישיר.

הלונדונים החזיקו מעמד עד המחצית, אבל אחריה הכניס המאמן הברזילאי את ברניסלב איבנוביץ' במקומו של ג'ו קול כדי להשלים קו של ארבעה שחקנים בחולייה האחורית וצ'לסי התקשתה לשלוט בקצב כפי שעשתה בפתיחת המשחק. גם חילוף של דרוגבה במקומו של אנלקה לא התברר כאפקטיבי כשהחלוץ מחוף השנהב לא קיבל מספיק עזרה משחקני הקו השני.

אברטון הייתה טובה יותר במחצית השנייה, שכבה לקראת הסיום על השער של פטר צ'ך אבל הקבוצה של דייויד מויס סובלת ממכת פציעות קשה בחלק הקדמי שלה והעובדה שטים קייהיל פתח כחלוץ מרכזי פגעה ביכולת הסיום של הסקאוזרים. גם כשהכדור נכנס בדקה ה-83, השער נפסק בטענה מוצדקת לנבדל של סטיבן פינאר ובסיום 0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully