וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב איגוד הכדורסל יעמוד על 33.5 מיליון שקל

22.12.2008 / 18:10

ההנהלה אישרה את התקציב, שגדל ב-12 אחוז, למרות חוסר הבהירות באשר למקורות הכנסה שעדיין לא סוכמו וצפויים להוות אחוז קטן מהתקציב

הנהלת איגוד הכדורסל אישרה היום (שני) את תקציב שנת 2009. התקציב עומד על היקף של 33 מיליוני שקלים וחצי. תקציב איגוד הכדורסל לשנה הבאה, מהווה גידול של 12 אחוז מתקציב השנה הקודמת. באיגוד רצו להעמיד תקציב גבוה יותר, אולם חוסר הבהירות באשר למקורות הכנסה צפויים אשר עדיין לא סוכמו, כמו: מועצת ההימורים ומינהל הספורט הביאו לאישור התקציב המוצע. סך ההכנסות הצפויות האמורות להגיע מגופים אלה, יעמיד תקציב של שישה מיליוני שקלים בלבד, המהווים פחות מ-18 אחוז מתקציב איגוד הכדורסל.

יו"ר איגוד הכדורסל שי שני ציין, כי למרות המצב הכלכלי הקשה וחוסר הבהירות באשר להקצבות המוסדית, ישים האיגוד את כל יהבו על פעילות הנבחרות והרחבת תשתיות הכדורסל בישראל. בישיבה העלו מספר חברים הצעות לצמצום פעילות הנבחרות, אולם הצעות אלה נדחו ולבסוף התקבלה הצעת היו"ר וועדת הכספים.

יחד עם זאת, אישור התקציב התאפשר בעקבות החלטה על צמצום רוחבי של 10 אחוז בתקציבי הפעילויות השונות וצמצום סבסוד פעילות הליגות הסדירות. הנהלת איגוד הכדורסל החליטה כי במהלך חודש יוני 2009 יבוצע עדכון לתקציב כך שאם יהיה עודף תקציבי לפעילות השוטפת, יופנה העודף בראש וראשונה לפעילות הנבחרות הלאומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully