וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בג"ץ קבע: יבוטל הקיצוץ בהקצבה לאיגוד הכדוריד מכספי הטוטו

הרכב של שלושה שופטים קבע שלאיגוד הכדוריד יוחזרו כ-800 אלף שקלים. ההקצבות לא יקוצצו עד אשר ייושמו מסקנות ועדת בורוביץ'

הישג לאיגוד הכדוריד בעתירה שהגיש נגד המועצה להסדר הימורים בספורט, כנגד הקיצוץ בתקציב האיגוד מכספי התמיכה של המועצה.

בג"ץ בהרכב של שלושה, הנשיאה דורית בייניש, השופטת איילה פוקצ'ה והשופט אשר דן גרוניס, קיבל את העתירה של האיגוד שדרש לבטל את הקיצוץ בהקצבות שמקבל האיגוד ושנקבעו על ידי ועדת כ"ץ בראשותו של עו"ד אופיר כ"ץ. בעתירה נקבע שהמועצה תעביר לאיגוד כ-800 אלף שקלים שקוצצו מתקציבו, ובנוסף לא יתבצע קיצוץ נוסף עד אשר יתקבלו ההמלצות של וועדת בורוביץ', הדנה בימים אלה בקביעת קריטריונים חדשים לחלוקת כספי המועצה. המלצות הוועדה החדשה צפויות להתקבל בתוך שנתיים.

בדיון בבג"ץ הציג עו"ד חן ורשביאק, המייצג את איגוד הכדוריד, סיכום בעל פה שהושג בין יו"ר האיגוד דורון שימחי לבין מנכ"ל המועצה עופר פרי, לפיו במועצה מקבלים את טענת האיגוד שהחלטת ועדת כ"ץ לשנות את דרוג האיגוד בטעות סופר יסודה. המועצה להסדר הימורים לא התנגדה להחלטה שכספי התמיכה באיגוד הכדוריד לא ייפגעו עד אשר יתקבלו הקריטריונים החדשים.

פרוש ההחלטה מהיום היא שלתקציב איגוד הכדוריד יתווספו כ-800 אלף שקלים, שיעבירו את תקציב האיגוד ממצב של גרעון לזכות. בשנה הבאה יקבל האיגוד כ-2 מיליון שקלים מהמועצה.
יו"ר האיגוד דורון שמחי בירך על ההחלטה: "אני שמח שבג"ץ קיבל את העתירה שלנו וקבע שההחלטה שלו תקפה עד אשר יתקבלו הקריטריונים החדשים. זו הפעם השלישית שאנחנו מגיעים לדיון בפני בג"ץ, השוני הפעם הוא בכך שההחלטה אינה קצובה בזמן ובנוסף, במועצה להסדר הימורים עומד אדם, עופר פרי, שטובת הספורט לנגד עניו ובזכות הסיכומים המוקדמים שהתקבלו בפגישה שקיימנו בניינו, קל היה יותר לבג"ץ לקבל את ההחלטה ואני מודה לו מאד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully