וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עכו רביעית לאחר ניצחון ברעננה

הקבוצה של ירון הוכנבוים השיגה ניצחון שלישי בחמישה משחקים, 0:1 ברעננה וחלפה על פניה בדרך למקום הרביעי. כפר סבא - הרצליה 3:1

הפועל עכו המשיכה היום (שני) את התקופה המצוינת בה היא נמצאת, כשגברה בחוץ 0:1 על הפועל רעננה במשחק במסגרת המחזור ה-15 בליגה הלאומית. עכו חלפה על פני רעננה בדרך למקום הרביעי. שלומי אדרי כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה הראשונה.

לעכו היה הזה הניצחון השלישי בחמשת המשחקים האחרונים, בהם לא הפסידה הקבוצה. שחקניו של ירון הוכנבוים עלו למקום הרביעי עם 25 נקודות, חמש יותר ממכבי אחי נצרת שבמקום השישי, ממנו מגיעים בסוף העונה למבחנים מול הקבוצה במקום ה-11 בליגת העל. רעננה ספגה הפסד שני ברציפות במגרשה וירדה למקום החמישי כשבאמזנה 24 נקודות.

במשחק שסיים את המחזור רשמה מכבי הרצליה ניצחון שני ברציפות מאז התפטרותו של שמעון הדרי, הפעם 1:3 על הפועל כפר סבא בחוץ. אסף קריספיס העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-24 ולמעשה חתם את תוצאת המחצית. אלו מסודי כבש מחזור שני ברציפות בדקה ה-51, אבל רועי דיין צימק ל-2:1 כעבור 3 דקות. כפר סבא קיוותה לחזור למשחק, אבל המילה האחרונה הייתה של אומיט גוזלסש, שהבקיע בדקה ה-65 את שער הליגה הראשון שלו העונה וסגר סיפור עם 1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully