וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלביץ': "כולנו רוצים לצאת מהתקופה הרעה"

22.12.2008 / 14:20

שחקני מכבי ת"א ביקרו בבית החולים "דנה" לקראת החנוכה, וגיז'רמו ישראלביץ' העניק לאוהדי הקבוצה רגעי גאווה נדירים: "זה חג המכבים"

שחקני קבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב השאירו הבוקר (שני) בצד את הצרות בליגת העל וניצלו את חג החנוכה בכדי לערוך את הביקור המסורתי בבית החולים לילדים "דנה" שבתל אביב. המגנים יובל שפונגין ואורי שטרית הגיעו יחד עם הקשר גיז'רמו ישראלביץ' וכן מנכ"ל הקבוצה עוזי שעיה. הם עברו בין המחלקות, חילקו תיקים ומתנות מהמועדון, והצליחו לתת לילדים החולים ולמשפחותיהם מספר רגעים של אושר והתרגשות.

הקשר הארגנטינאי גיז'רמו ישראלביץ', שידע לזמזם את כל שירי החנוכה, אמר בתום הביקור: "אם אנחנו יכולים לעשות משהו קטן כדי לשמח את הילדים האלה זה טוב להם ולנו. אני יודע שחנוכה זה חג המכבים, יכול להיות שאם היינו משחקים השבוע היינו מנצחים, ברור שכולנו רוצים לצאת מהתקופה הרעה, אנחנו לא צריכים להאמין שזה יקרה, אנחנו צריכים לעשות. יצאנו לפגרה ולכל אחד יש משפחה ועכשיו צריכים להיות עם המשפחה".

המגן יובל שפונגין הוסיף: " הביקור הזה נותן פרופורציות, אני שמח שיכולנו לשמח את הילדים. אני מקווה שנחזור מהפגרה ביכולת יותר טובה ונשיג תוצאות יותר טובות. אנחנו לא צריכים להאמין בניסים אלא בעבודה קשה, רק ככה נוכל לצאת מהמצב הזה. היינו שמחים אם התוצאות היו יותר טובות וההרגשה יותר טובה, אסור להסתכל אחורה ואני מקווה שיהיה יותר טוב בהמשך. אסור להוריד את הראש".

מרבית שחקני הקבוצה כבר יצאו בתחילת השבוע לחופשה. הזרים טסו לחופשת מולדת וחלק מהישראלים המריאו לחופשות קצרות בחו"ל. הקבוצה תחזור לאימונים מלאים ביום שני הבא.

אב בית הדין המשמעתי חיים אלחדיף נעתר לבקשת מכבי תל אביב והסכים לדחות את הדיון המשמעתי של הקבוצה לשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully