וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייג'ון רונדו, כוכב בין כוכבים

רייג'ון רונדו שוב הצליח לבלוט בין הסופרסטארים של הסלטיקס, ופירס מחמיא: "יש לו שילוב של הטובים ביותר". אייברסון מאכזב את דטריוט

חובבי ה-NBA ממשיכים לעקוב ביראה אחר מסעותיה של בוסטון, שהלילה (שני) השיגה את ניצחונה ה-18 ברציפות. אומנם הסלטיקס פתחו את העונה כאלופים, אך ספק אם מישהו ציפה מהם להציג כזאת דומיננטיות, שממשיכה להיות מושווית בימים אלה לשיקגו מ-1995/96 של מייקל ג'ורדן, שסיימה את העונה במאזן הטוב ביותר אי פעם, 10:72. כרגע, כידוע, הסלטיקס בקצב של 6:76. אגב, שיא הנצחונות הרצופים שייך ללוס אנג'לס ב-1971/72, 33. יהיה מעניין לראות אם בוסטון תוכל לעמוד בסטנדרטים של הגדולות ביותר בכל הזמנים, כשהימים הקרובים מציבים בפניה כמה אתגרים לא פשוטים. המשחק הבא שלה הוא בבית מול פילדלפיה, אבל בערב חג המולד היא מול הלייקרס, ואחר כך היא משחקת בחוץ עוד שלוש פעמים (גולדן סטייט, סקרמנטו ופורטלנד).

גיבור הניצחון של בוסטון הלילה על הניקס היה רייג'ון רונדו, שהצליח לבלוט על אף שלצדו מככבים שלושה סופרסטארים כמו פירס, גארנט ואלן. רונדו קלע שיא קריירה של 26 נקודות, מתוכן 18 ברבע השלישי המכריע, עם 12 מ-14 מהשדה, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. רונדו, הגארד היחיד שמדורג בין 20 השחקנים עם האחוזים הכי טובים הליגה (51.9 אחוז), מדורג שני בליגה בחטיפות ושמיני באסיסטים, וחשוב מכך - קבוצתו במאזן 0:17 כשהוא קולע בדאבל פיגרס.

פול פירס החמיא לחברו בסיום המשחק, והשווה אותו לטובים ביותר. "הוא שילוב של כמה שחקנים. הדרך שבה הוא מעביר את הכדור כמו ג'ייסון וויליאמס, הדרך שבה הוא זורק תוך כדי ריחוף כמו טוני פארקר, הדרך שבה הוא מגן כמו גארי פייטון, הדרך שבה הוא לוקח ריבאונדים כמו ג'ייסון קיד. הוא שילוב נדיר של מהירות, ידיים ארוכות וקשיחות", אמר פירס.

דטרויט ממשיכה לזייף

אחרי שדטרויט הפסידה הלילה לאטלנטה, היא ירדה שוב למאזן שלילי די מביך מאז הגעתו לקבוצה של אלן אייברסון. הפיסטונס, שקיבלו את "התשובה" במאזן 0:4, השיגו 11 הפסדים ו-10 ניצחונות מאז שהגיע אייברסון, והם רחוקים שבעה משחקים מקליבלנד בראשות החטיבה המרכזית. אגב, בינתיים, אי שם בדנבר, הנאגטס במאזן 7:16 מאז הגעתו של צ'ונסי בילאפס, באותו טרייד ששלח את אייברסון לדטרויט.

מאמן הקבוצה מייקל קארי ביקר את ההגנה של אייברסון. "הדבר היחיד שלא הצלחנו לעשות, זה לשמור על מייק ביבי", אמר קארי, "זו הייתה קריסה מנטלית. אתה לא יכול רק להסתכל על הכדור, ואלן עושה את זה לפעמים. ביבי גרם לו לשלם על זה".

* שאקיל אוניל מתקרב לעוד נקודת ציון בקריירה שלו, אבל הפעם מעט פחות מרשימה: הביג דיזל מתקרב להחטאה ה-5,000 שלו מקו העונשין. שאקיל, עם ממוצע קריירה של 52.5 אחוז מהקו, רחוק 8 החטאות מ-5,000. היחיד שעומד לפניו ברשימה הוא ווילט צ'מברליין, עוד מיידה לבנים ידוע, שהחטיא 5,805 זריקות בקריירה עם נתון (מרשים) של 51.1 אחוז מהקו בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully