וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "אין טורניר אחר"

22.12.2008 / 13:13

צביקה שרף הצדיק את נסיעתה הרביעית ברציפות של הנבחרת לטורניר אמסטרדם, לפני אימון חסר שבו השתתפו רק שמונה שחקנים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

נבחרת ישראל ערכה היום אימון (שני) לקראת טורניר אמסטרדם בו תשתתף החל מיום רביעי. רק שמונה שחקנים השתתפו באימון הנבחרת, שהיתה חסרה את שחקני מכבי תל אביב ועירוני נהריה. זאת משום שהשתיים תתמודדנה אחת נגד השנייה הערב בשמינית גמר גביע המדינה. הנבחרת תמריא ביום שלישי להולנד, שם יצטרפו אליה אנטון קזרנובסקי, שמשחק בגרמניה, ואורי קוקיה, ששוהה בארצות הברית, וזומן לסגל ברגע האחרון במקומו של יוני ניר הפצוע.

"אנחנו נוסעים לשנה הרביעית ברציפות לטורניר אמסטרדם", אמר מאמן הנבחרת צביקה שרף, "ורבות דובר על ההשקעה בנבחרות ישראל. בדרך כלל, בעיקר בנבחרת הלאומית, אנחנו מסיימים את ההופעות בקדם אליפות אירופה וכולם אומרים 'לבנות', אבל השחקנים הולכים לקבוצות שלהם בארץ ובחו"ל. אין טורניר אחר".

שרף ציין את הפיחות במעמדו של המאמן בארץ: "אני מסכים שהמעמד של המאמן קשה, רואים את זה גם בליגה האנגלית. אני לא אוהב את זה, אבל אצבעי קלה, ההדק קל בלהאשים את המאמן בכל דבר שקורה".

כאמור, טורניר אמסטרדם ייפתח ביום רביעי, והנבחרת תפגוש שם את אלופת פורטו ריקו (בה שיחקו בעבר מרכוס פייזר ורודני ווייט), אלופת הולנד אמסטרדם, המודרכת על ידי עוזר מאמן הנבחרת לשעבר אריק שיבק, וכן את אלופת קזחסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully