וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: מרפי זכה באליפות בריטניה

האנגלי בן ה-26 הצליח לגבור בגמר דרמטי 9:10 על מרקו פו, והפך לשחקן העשירי בהיסטוריה שזוכה גם בבריטניה וגם באליפות העולם

שון מרפי זכה אמש (ראשון) בצורה דרמטית באליפות בריטניה בסנוקר, לאחר שגבר בגמר 9:10 על מרקו פו. האנגלי בן ה-26, שכבר זכה ב-2005 באליפות העולם, הוסיף עוד תואר למאזן (השלישי בסך הכל, יחד עם מלטה 2007), כשהפעם הוא הושג בצורה דרמטית, בפריים המכריע, כשכדור ורוד נכנס בעזרת הרבה מזל כדי להבטיח לו את הניצחון. "מעולם לא הרגשתי לחוץ כמו הערב", אמר מרפי אחרי הזכייה בטורניר השני בחשיבותו, "זה היה יותר קשה מאשר ב-2005, כי הפעם הגעתי אחרי הרבה מאוד זמן שלא זכיתי בתואר".

מרקו פו, ההונג-קונגי בן ה-30, התקשה לשחזר בגמר את הכושר המצוין שלו מהשלבים הקודמים. "אני מופתע שבכלל הצלחתי לנצח תשעה משחקונים", אמר פו, "לא תפקדתי תחת הלחץ, ושון כן". גם מרפי לא התרשם במיוחד מהיכולת של השניים, ואמר כי "זה היה המשחק הכי גרוע של שנינו בכל התחרות, וזה רק מצביע על גודל הלחץ שבו היינו שרויים". האליפות האיכותית, כמו תמיד, שודרה ביורוספורט.

מרפי פתח טוב יותר ועלה ל-3:5, אבל פו הצליח להשוות ל-6:6. במצב של 8:8 לקח פו משחקון קריטי ועלה לראשונה ליתרון בגמר, 8:9, אבל מרפי הצליח להתעלות ולקחת את שני המשחקונים האחרונים, שהבטיחו לו את הניצחון, הכניסו לקופתו 100 אלף ליש"ט, הפכו אותו לשחקן העשירי בסך הכל שזוכה גם באליפות בריטניה וגם באליפות העולם והעלו אותו למקום השלישי בדירוג העולמי. פו עלה למקום השישי.

דינג ז'ונווי הסיני גרף גם הוא לקופתו 30 אלף ליש"ט, לאחר שקבע 147 בסיבוב הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • סנוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully