וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: ניצחון לקינגס על תל אביב

הקוורטרבק ג'וזף מרטישיוס הוביל את הקבוצה הירושלמית לניצחון ראשון מרשים - 34:56, כשמסר ללא פחות משבעה טאצ'דאונים

ביום חמישי בערב התכוננו ה"בלו סאן מיוזיק" קינגס למערכה נוספת בתולדות ליגת ה-IFL על שם קראפט. ההתקפה חסרת המעצורים של הקינגס הוסיפה והוסיפה נקודות, והקבוצה רשמה את ניצחונה הראשון – 34:56 על "מייקס פלייס" סברס מתל אביב.

עם עוד הופעה משכנעת של הקוורטרבק ג'וזף מרטישיוס, הקינגס (1:1) היו זקוקים לפחות משלוש דקות עם הכדור ושישה מהלכים ברבע השלישי כדי להפוך יתרון של 8:22 מהמחצית ל-28:56 בתחילת הרבע האחרון. עם יחידות ההגנה, שהחליטו לקחת חופש, כל המבקיעים הצטרפו לחגיגה ולקחו חלק.

הסברס (3:0) לא היו במיטבם ועדיין צברו 34 נקודות בסיום המשחק. עם 284 יארדים בהתקפה ועם מעט יותר מזל, המשחק היה נראה אחרת. במהלך המנוחה הקרובה שצפויה להם, סביר להניח שהם ימשיכו לעבוד קשה ולנצל את כל שביכולתם, על מנת לא להשאיר מקום למזל בהמשך. רועי יאיר, הק"ב של הסברס שהפך בשבועות האחרונים לפותח השני, נתן משחק מצוין כאשר החליף את תמיר אלטרמן במחצית השנייה. יאיר סיים עם 13 מסירות מתוך 24 ניסיונות, 132 יארדים ושתי מסירות לטאצ'דאון.

מעבר לחלוקה רחבה של הכדור בין השחקנים השונים, הצליח יאיר לקדם את הקבוצה בצורה משכנעת ולגרום להם להמשיך להלחם, גם כאשר המשחק היה מחוץ להישג יד. נקודת אור נוספת לטובת הסברס הייתה קרייג רוטמן, שחזר לשחק לאחר העונה שעברה. רוטמן צבר 120 יארד מהקו וצמד הבקעות.

המפתח במשחק נעוץ בקלות שבה הצליחו הירושלמים להריץ את ההתקפה, עם מרטישיוס שבונה לעצמו סטטוס של קוורטרבק אדיר בכל משחק. הק"ב המקומי ממשיך לאיים על היריבות עם יכולת למסור ,יכולת לרוץ ובעיקר יכולת להבקיע בכל מהלך כמעט מכל מקום על המגרש. הק"ב של הקינגס צבר 12 מסירות מתוך 21 נסיונות ל-196 יארד בלי חטיפות כדור ושבעה טאצ'דאונים. בהתאם, נבחר מרטישיוס להיות שחקן המשחק של "מייקס פלייס". זהו סימן אזהרה לקבוצות הבאות בתור שיפגשו בקבוצה עם מומנטום וק"ב שיכול לעשות כמעט הכל. גרוס סיים עם חמש תפיסות ל-115 יארד, שלושה טאצ'דאונים והמרה של שתי נקודות. אריאל בק, הקפטן של הקבוצה, השיג 81 יארדים עם טאצ'דאון.

עם הרבה אנדרנלין ונצחון ראשון בכיס, הדרך של הקינגס הולכת ונהיית קשה יותר. המלכים יארחו את המוליכים "ריל האוזינג" אנדרדוגס (0:2) ביום שישי הבא, 26.12, ל"חנוכה בול" השני. המשחק ייצא לדרך ב-12:00 באיצטדיון קראפט. ניתן לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת דרך אתר הליגה או בשער הכניסה למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully