וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "אני לא זוכר משחק קל בנהריה"

מאמן מכבי תל אביב לא מקל ראש ביריבה הממתינה לו במסגרת גביע המדינה (שני, 18:30, ערוץ 1). עוד הוסיף: "לא התלוננתי על השיטה"

נועם אשל

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אל האימון המסכם שערכה מכבי תל אביב הערב (ראשון) לקראת המפגש במסגרת שמינית גמר הגביע מול עירוני נהריה (שני, 18:30, שידור ישיר בערוץ 1) הגיע גם הרב יעקב גלויברמן, מקורבו של המאמן פיני גרשון, ובסיומו הדליק נרות חנוכה עם אנשי הקבוצה. גם אם זה לא יעזור, ודאי שהדבר לא יוכל להזיק; בכל זאת, לאחר שאיבדה שני גביעי מדינה רצופים בשנתיים האחרונות, עומדת מכבי בפני משחק חוץ קשה, במגרש בו הפסידה כמה וכמה פעמים בשנים האחרונות. ולצערה מדובר במשחק נוק-אאוט, ממנו אין דרך חזרה. כל עזרה תתקבל בברכה.

דיאור פישר, המחלים משבר באצבעו, ערך אימון מלא וישוב מחר אל שורות הקבוצה. מכבי תצא לצפון כבר בשעות הבוקר, תנוח במלון בעיר ומשם תגיע למשחק. לפני כן תערוך צפייה בוידאו נוסף של היריבה, ותערוך אימון קליעות.

"זה משחק אחד, משחק על תואר, ואנחנו ערניים ורציניים", אמר הערב גרשון. כשנשאל האם העובדה שמכבי לא זכתה בגביע בשנתיים האחרונות מוסיפה לחץ לקראת המשחק, השיב המאמן בשלילה. "התחושה היא כמו לפני כל משחק רגיל. למה, משחק שהוא לא על תואר אנחנו כן יכולים להפסיד? במכבי, כל משחק הוא אותו דבר. כמאמן מכבי אני לא זוכר משחק קל בנהריה וגם מחר יהיה משחק קשה, למרות שאנחנו קבוצה טובה יותר. לא התלוננתי על השיטה בגביע. אמרתי רק שאם החליטו לעשות משחק נוק-אאוט, שזו שיטה שקיימת פה ושם באירופה, לפחות שיתנו לקבוצה האורחת לערוך אימון במגרש, כדי שתוכל להכיר אותו כמו שצריך".

"אנחנו יודעים מה החשיבות של המשחק מחר ומודעים לרמת הקושי שלו", סיפר יניב גרין. "התאמנו, התכוננו ונעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים, בתקווה שננצח". טל בורשטיין, שחלה בימים האחרונים אך יהיה כשיר, הוסיף כי "אנחנו מוכנים למשחק, מוכנים גם מנטאלית. אנחנו רוצים להישאר במרוץ לגביע, להמשיך ברצף ניצחונות החוץ שלנו ולצאת לפגרה בהרגשה טובה".

נהריה מאמינה

אחרי שלושה הפסדים ביתיים, השיגה עירוני נהריה בשבוע שעבר ניצחון ראשון באולם הביתי בעין שרה. בקבוצה מקווים כי הניצחון על גליל/גלבוע יביא למומנטום חיובי, ומאמינים כי כפי שניצחו את מכבי תל אביב בעונה שעברה וגם בעונות שלפני כן באולמה הביתי, גם הפעם המשימה אפשרית.

השחקן המרכזי של הקבוצה יהיה ארון מגי, שינסה להאבק בענקים של מכבי מתחת לסלים. מלבדו יהיו אלה רביב לימונד ויוגב אוחיון, שמרכיבים את אחד הצמדים המוכשרים בליגת העל, שבכל יום נתון מסוגלים לפגוע בכל קבוצה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully