וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מעידה לסביליה, חגיגה בפמפלונה

האנדלוסים מהמקום השני איבדו נקודות בתיקו 0:0 במאיורקה. אוסאסונה התפוצצה עם 2:5 מרשים על חטאפה, נומאנסיה - ויאדוליד 3:4

לאחר ניצחונה 1:2 על ויאריאל, יכולה ברצלונה להיות מרוצה מאוד מתוצאות המחזור ה-16 שנערך היום (ראשון) בליגה הספרדית. השנייה בטבלה, סביליה, סיימה רק בתיקו 0:0 במשחק החוץ שלה במאיורקה וכעת יכולה בארסה להגדיל את היתרון על פניה ל-10 נקודות. בתחתית, אוסאסונה הביסה את חטאפה 1:5 ורשמה את ניצחון הליגה השני שלה העונה. נומאנסיה הפכה פיגור 3:1 לניצחון ביתי מזהיר 3:4 על ויאדוליד.

מאיורקה - סביליה 0:0

האנדלוסים קיוו להשאיר מאחור את טראומת גביע אופ"א ולהשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות לאחר ההצלחה המרשימה מול ריאל מדריד וויאריאל. מאיורקה בסך הכל קיוותה להיחלץ מהקו האדום ולהשיג נקודות לפני היציאה לפגרה.

דייגו קאפל הגיע למצב המסוכן של המחצית הראשונה, כששלח כדור לקורת שערו של חרמן לוקס הארגנטינאי בדקה ה-18. סביליה החזיקה יותר בכדור ושלטה ברסן המשחק, אך לא השכילה למצוא את הרשת ויכולה לראות בסוף המחזור את ברצלונה משקיפה עליה עם 10 נקודות יתרון.

דפורטיבו לה קורוניה - רקראטיבו הואלבה 1:4

מיגל אנחל לוטינה ביקש משחקניו לא להמעיט בערכה של היריבה, וחניכיו בדפור שמעו בקולו. אלברטו לופו (10) כבש לאחר כדור קרן וסרחיו (20) הכפיל בפנדל מדויק, לאחר שאנחל לאפיטה הוכשל ברחבה. ארבע דקות חלפו ונשרק פנדל בצד השני, אותו שלח פנימה אדיראן קולונגה. רודולפו בודיפו (43) חתם מחצית רוויית אירועים עם נגיחה לרשת. החצי השני היה רגוע יותר ובו נכבש השער היפה במשחק, מרגלי פליפה הברזילאי (90).

ספורטינג חיחון - אלמריה 0:1

דודו אוואט יכול להיות מרוצה. קבוצתו העתידית, כך על פי הדיווחים המגיעים מספרד, השיגה את ניצחון הליגה השביעי שלה העונה. פרנסיסקו מלדונאדו נגח את שער הניצחון לרשתו של דייגו אלבס בדקה ה-28. בהמשך ניסתה אלמריה להגיב, אך חיחון שמרה היטב על שערה והתקדמה למקום ה-11.

אוסאסונה - חטאפה 2:5

נועלת הטבלה סוף סוף התפוצצה ונתנה הצגה לעיני הקהל הביתי בפמפלונה, בניצוחו של ירוסלאב פלאסיל. הקשר הצ'כי הבקיע בדקה ה-7 ובישל לחואנפראן בדקה ה-35. וולטר פנדיאני שם את השלישי בדקה ה-42, ואז היה זה שוב פלאסיל שסידר לאיראני ג'אבד נקונאם שער לאחר מצב נייח. 0:4 אדיר של אוסאסונה במחצית.

בדקה ה-55 הגיע שער ניחומים של רוברטו סולדאדו האורח, אך זה לא המתיק את הגלולה המרה וההשפלה שעברה על הקבוצה הקטנה ממדריד. הקטור פונט המחליף רק העצים את הניצחון הגדול של קבוצתו, עם שער חמישי בדקה ה-81 וסולדאדו תרם עוד שער לחטאפה בתוספת הזמן.

נומאנסיה - ויאדוליד 3:4

הקבוצה הביתית עלתה ראשונה על הלוח, עם שער שישי העונה לחוסה בארקרו, מגן ימני במקורו מימי ריאל סוסיאדד שהשנה הפך למבקיע לגיטימי. הנוק גויטום השווה בדקה ה-35 מבישול של פדרו לאון, שבדקה ה-53 סידר מהפך עם בישול לקפטן ויוואר דוראדו. גויטום השבדי השלים צמד בדקה ה-76, אבל אז הגיע קאמבק היסטרי של המקומיים. בדקה ה-85 היה זה דל פינו שנתן שביב תקווה, ושלוש דקות אחריו כבש המחליף קרלוס ארנדה את השיוויון. נגמר? ממש לא. עוד מחליף, גורקה בריט, מצא את הרשת בדקה האחרונה והעניק ניצחון דרמטי לקבוצתו.

ראסינג סנטאנדר - מלאגה 1:1

ראסינג איבדה בצורה טראגית את המקום בשלב 1/16 של גביע אופ"א בגלל הפרש שערים נחות מזה של פ.ס.ז', והיום היא נתקלה בבעיות במשחק הבית מול מלאגה המפתיעה. נביל באהה המרוקני כבש את שער היתרון למלאגה בדקה ה-38, אבל ואלרה השווה בנגיחה בדקה ה-68, לאחר כדור קרן של פדרו מוניטיס.

במשחק נוסף גברה אתלטיק בילבאו על בטיס 0:1 משער של חאבייר מרטינז (43).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully