וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה צפים מעל 'לה ליגה'

ברצלונה התארחה אצל ויאריאל והפכה את התוצאה בדרך ל-1:2 משכנע. הקטאלונים בבדידות מזהרת בפסגה עם פער של 10 נקודות

כנראה שזו השנה של ברצלונה. בעצם קרוב לוודאי שזו השנה של ברצלונה. אם נגד ויאריאל החזקה באל מדריגל מצליחה הקבוצה של פפ גווארדיולה להיחלץ מפיגור 1:0 ולנצח 1:2 אז אין אף קבוצה שתוכל לערער על ההגמוניה של הקטאלונים, לפחות בספרד.

שבוע לאחר הניצחון ב'אל קלאסיקו' יצאה הקבוצה הקטאלונית לוולנסיה. בארסה פתחה על שלל כוכביה הגדולים, אבל נמנעה מלרוץ קדימה ולהסתער כפי שהוא עושה בקאמפ נואו. אט-אט היא נכנסה למשחק והגיעה למצבים שלה. עם כל כך הרבה כישרון השערים היו חייבים להגיע. אמנם ויאריאל היא שעלתה ליתרון, (קאני, 47), אבל המהפך עשה את הניצחון עוד יותר מתוק. בארסה הפכה את התוצאה מהר (סיידו קייטה, 54 ותיירי הנרי, 66) והוכיחה שוב כי מעבר לכדורגל מרתק יש לה הרבה אופי.

הניצחון על הצוללת הצהובה מתווסף לסדרה של ניצחונות על הגדולות - סביליה, ולנסיה וריאל מדריד. בארסה יוצאת מעודדת מאוד לחג המולד עם פער של 10 נקודות בפסגה. כפי שהיא נראית כעת, אף קבוצה לא תוכל אפילו לדגדג לה את התואר.

מן העבר השני הקבוצה מוולנסיה, שפתחה טוב את העונה, סופגת הפסד שני ברציפות והיא רק עם נקודה מתשע האחרונות האפשריות. לקראת סיום, לאחר הרחקתו של ז'ראר פיקה, היו לה לא מעט הזדמנויות להשוות, אך שחקניה כשלו ברגעי האמת פעם אחר פעם. אליפות גם לא תגיע השנה לאל מדריגל ובקבוצה צריכים להתרכז שוב בהגעה למקום שמוביל לליגת האלופות, כי כגרע מדורגת הקבוצה במקום השישי והמלחמה על ארבעת המקומות הראשונים תהיה קשה. בשבועות הבאים מחכים לקבוצה עוד קרבות צמרת מול ריאל מדריד ו-ולנסיה.

מהלך המשחק

בדקה ה-19 פרץ רוסי לבד לאורך כ-40 מטרים, לבד מול ואלדז הוא בעט לפינה הרחוקה, אבל לא מדויק. הכדור חמק ליד הקורה. בארסה השתלטה על המשחק ובדקה ה-36, הגיע למצב קורץ, אבל צ'אבי ומסי לא היו מספיק חדים.

שתי דקות בלבד בתוך המחצית השנייה שלח רוסי כדור עומק ששבר את קו הנבדל של ברצלונה ההמומה. קאני השתלט על הכדור ומזווית לא קלה הכניע את ואלדז, 0:1 לוויאריאל. רק שבע דקות הצליחה הצוללת הצהובה לשמור על יתרונה, סיידו קייטה התרומם גבוה לכדור גובה ונגח פנימה את השוויון. 12 דקות לאחר מכן, בדקה ה-66 הגיע המהפך. צ'אבי פרץ בימין, העביר רוחב, והנרי שלח מהאוויר ישירות לרשת של לופז. שער נאה של בארסה, שהפכה ל-1:2. בדקה ה-74 ז'ראר פיקה ראה את הכרטיס האדום. בדקה ה-84 פרנקו החמיץ בשלומיאליות לבד מול ואלדז שער בטוח.

הרכב ויאריאל: דייגו לופז, אנחל לופז, גונזאלו, דייגו גודין, חואן קאפדווילה, מרכוס סנה (אריאל איבגזה, 79), סבסטיאן אגורן, קאני (גיז'רמו פרנקו, 73), רובר פירס, סנטי קאסורלה, ג'וזפה רוסי (ניהאט קובאצ'י, 73).

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדז, דני אלבז, קרלס פויול, ז'ראר פיקה, אריק אבידל, סיידו קייטה, סרגי בוסקט (יא יא טורה, 68), צ'אבי, תיירי הנרי (מרטין קאסרס, 79), ליאו מסי, סמואל אטו (אלכסנדר חלב, 84).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully