וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: סיבאס מסתדרת גם בלי בלילי

ניצחון 1:2 בחוץ על גנצ'לרבירליג'י מיקם את סיבאספור ראשונה לפני הפגרה. הישראלי החמיץ את המשחק בגלל פציעה. סטנדרד ליאז' ללא טועמה בסגל ניצחה

גם ללא פיני בלילי, שלא היווה היום (ראשון) חלק מהסגל בשל פציעה, השכילה סיבאספור לגבור במשחק החוץ 1:2 על גנצ'לרבירליג'י, להמשיך את מסע הצלחותיה ולעלות למקום הראשון בליגה הטורקית בתום המחזור ה-16 ולפני היציאה לפגרה.

מוסא איידין שוב היה שם עבור הקבוצה של בלילי, כשהעלה ליתרון בדקה ה-37. גנצ'לר חזרה על סף המחצית משער של ברוס ג'יטה, אבל המילה האחרונה הייתה של מוחמד עלי קורטולוס הוותיק, שכבש את השער המנצח בדקה ה-61.

עד לסיום הסיבוב נותר מחזור אחד בלבד, וכרגע סיבאס מוליכה את הטבלה עם 34 נקודות, כשהיא מקדימה את טרבזונספור בזכות הפרש שערים עדיף. במקום השלישי, עם 33 נקודות, נמצאת גלאטסראיי, שהשיגה ניצחון יוקרתי בדרבי על בשיקטאש, 2:4, בזכות שלושער מרשים של מילאן בארוש הצ'כי (מלך שערי הליגה עם 14 כיבושים).

* בבלגיה, האלופה סטנדרד ליאז' ניצחה את גנט 1:2. ווילפרד דלמה (25) ודאנטה סנטוס קוסטה (53) כבשו, מילוש מאריץ' צימק (58). סלים טועמה לא נכלל בסגל ליאז'. בתום המחזור ה-17 מוליכה אנדרלכט את הליגה כשהיא עם 38 נקודות, ארבע יותר מאשר לסטנדרד ליאז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully