וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: בנות השרון הדיחו את רמלה מגביע המדינה

הדאבליסטית עפה כבר ברבע הגמר אחרי שהפסידה 77:70. חולון הפתיעה את אשדוד עם 68:86. רמת השרון הביסה את נתניה 57:76

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורסל נשים משוחקים היום (ראשון) באולם בראשון לציון לאחר שבאיגוד הכדורסל הוחלט להקדיש את כל השבוע הקרוב למפעל, כשהגמר יערך ביום חמישי.

במשחק השני של היום הדיחה בנות השרון את מחזיקת הגביע והאלופה אליצור רמלה עם ניצחון 70:77 בשחזור סדרת גמר הפלייאוף מהשנה שעברה, ששלח את הקבוצה של שיקי פאלח לחצי הגמר. בנות השרון עלתה ללא שארדיי יוסטון, אבל נהנתה מהצגה של קלי שומאכר, שקלעה 20 נקודות והורידה 17 ריבאונדים, ושל קטיה אברמזון, שרק לפני שבוע עברה לקבוצה מרמלה תמורת קטיה לויצקי, וסיימה עם 16 נקודות ושמונה ריבאונדים. את רמלה הובילה טאן ווייט עם 19 נקודות, אינה גורביץ' הוסיפה 14.

המשחקים נפתחו עם המפגש בין אליצור חולון למכבי אשדוד ולמרות ההבדלים הגדולים בין הקבוצות בליגה, הייתה זו דווקא חולון שניצחה 68:86, אחרי שהוליכה לאורך כל המשחק ונהנתה ממחצית שנייה של 27:42. אדנישה קרי הוליכה את המנצחות עם 22 נקודות ואיאנה ווקר הוסיפה 16 נקודות ו-12 ריבאונדים. בראשידה אלוהים קלעה 15 עבור אשדוד, בת אל לזמי תרמה 13.

אלקטרה רמת השרון העפילה לחצי הגמר ללא קושי עם 57:76 על אליצור מכבי נתניה. אחרי מחצית ראשונה צמודה, בסיומה הוליכה רמת השרון 32:34, ברחו השחקניות של אורנה אוסטפלד ברבע השלישי ועלו לפער דו ספרתי. נתניה הרימה ידיים לקראת הסיום ורמת השרון טיילה לניצחון 57:76 בסיום. ג'יה פרקינס וארין פיליפס קלעו 18 ו-16 בהתאמה לרמת השרון, תמרה ראנסבורג ושרית ארבל קלעו 14 כל אחת לנתניה.

במשחק נוסף גברה מכבי רמת חן 70:82 על הפועל תל אביב, אחרי שהוליכה במשך כל המשחק בפערים גדולים. תמרה ג'יימס הובילה את המנצחות עם 22 נקודות, דיימונד רוג'רס קלעה 22 להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully