וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומיניגה: "ריברי לא ימכר תמורת שום סכום שבעולם"

יו"ר באיירן לא מוכן לשמוע על ההתעניינות בכוכב הצרפתי ומוסיף: "היו לנו הצעות עבורו בקיץ, אבל לא עצרנו לשקול אותן אפילו לשנייה"

יושב ראש באירן מינכן, קרל היינץ רומיניגה, לא מוכן לשמוע על התעניינות של קבוצות אחרות בפרנק ריברי והצהיר בסוף השבוע שהוא לא ימכר בעד שום סכום.

ריברי, שמאז שחזר מפציעה שהשביתה אותו למספר חודשים נמצא בכושר נפלא, כבש 7 שערים ובישל 5 נוספים ב-16 משחקים בליגה ובליגת האלופות ורומיניגה אמר: "החוזה של פרנק מסתיים ביוני 2011 ואנחנו יודעים כמה הוא חשוב לקבוצה. הוא ממש זיעזע את הליגה מאז החזרה שלו וזה לא מקרה שמאז שהוא התאושש מהפציעה התחלנו לטפס במעלה הליגה".

מנצ'סטר סיטי וצ'לסי הן בין הקבוצות שהוזכרו במתעניינות בקשר הצרפתי ורומיניגה הוסיף: "היו לנו הצעות עבורו בקיץ, אבל לא עצרנו לשקול אותן אפילו לשנייה - להפך, בסוף העונה ננסה להאריך את החוזה איתו. שום סכום כסף בעולם לא יגרום לנו לשנות את דעתנו".

מי שבינתיים כן ממשיך להיראות בדרכו החוצה מהקבוצה הוא לוקאס פודולסקי, שבסוף השבוע צצו סביבו עוד שמועות. קלן, ממנה הגיע החלוץ לבאיירן, עדיין מתעניינת בחלוץ הבינלאומי כשההערכות נוספות שהחלו לעלות לכותרות בימים האחרונים הן שפודלי יעבור להמבורג תמורת איביצ'ה אוליץ' בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully