וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'מיר נלסון: "אנחנו מאמינים שאנחנו מועמדים לתואר"

רכז המג'יק, שהצטיין בניצחון קבוצתו על הלייקרס, מאמין שקבוצתו ברמה של בוסטון וקליבלנד. דון נלסון מינה מתאם הגנתי לווריורס

קיים דיון בין פרשני ה-NBA לגבי מי קבוצות העילית במזרח. קליבלנד ובוסטון כבר שם. לגבי אורלנדו קיימים חילוקי דעות. אחרי שניצחו את הלייקרס 103:106, ויומיים קודם לכן ניצחו קבוצת עילית נוספת מהמערב, סן אנטוניו ספרס, הביטחון העצמי של המג'יק גובר. "אנחנו מאמינים שאנחנו מועמדים לתואר", אמר ג'מיר נלסון, שקלע 27 נקודות ומסר 5 אסיסטים. "האנשים השליליים טוענים שלא. לניצחון הזה יש משמעות רבה. לדעתי, זה משחק ששולח מסר. זה מראה שאנחנו רציניים ומועמדים להגיע לגמר במזרח. "קשה לי לומר שלייקרס היה משחק לא טוב", אמר
המאמן סטן ואן גנדי", אך סייג את משמעות הניצחון: "אני לא אשקר, זו הרגשה טובה, אבל זה נחשב בתור ניצחון בודד".

קובי בראיינט קלע שיא עונתי של 41 נקודות, אל החטיא זריקה עם הבאזר שהיתה שולחת את המשחק להארכה. "המגזין של ESPN עשה כתבה על איך להגן על לברון ג'יימס. לא נראה לי שמישהו יבוא לשאול אותי, איך מגנים על קובי אחרי היום", התלוצץ מאמן המג'יק. "כדאי שנמשיך לנצח משחקים, כדי שעדיין תהיה לי עבודה".

קרופורד: "אני יכול לייצר לעצמי איזו זריקה שאני רוצה"

גולדן סטייט ווריורס, בעלי ההגנה הגרועה בליגה, התייצבו למשחק מול שארלוט וקיבלו מופע קליעה של ג'מאל קרופורד, שצלף 50 נקודות ב-14 מ-26 מהשדה עם 5 מתוך 8 שלשות בדרך לניצחון קבוצתו על הבובקאטס 103:110. "הוא מדהים כשהוא מתחמם", אמר מאמן הווריורס דון נלסון. "אני מרגיש שאני יכול לייצר לעצמי איזו זריקה שאני רוצה", אמר קרופורד. "אני מוותר למגינים בזריקת ג'אמפ שוטים", הוסיף הרכז שקלע במשחק הזה 17 מתוך 18 זריקות מהקו, אחרי שנכנס שוב ושוב לסל על ראג'ה בל וריימונד פלטון והפך ללוחם הראשון שקולע 50 נקודות, מאז שעשה זאת אנטוון ג'יימיסון בשני משחקים רצופים בעונת 2000/01. קרופורד קלע שתי נקודות פחות משיא הקריירה שלו יום אחרי שקלע 3 מ-15 הזריקות שלו במשחק ההפסד לאטלנטה. "אתמול לא הייתי בעניינים", אמר קרופורד. "התעצבנתי על עצמי ובגלל זה שיחקתי נורא", הוסיף. ג'ראלד וואלאס, אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה עקץ את הגארד: "יש לך בחור שיש לו ביטחון בשמיים והוא משחק רק בצד אחד של המגרש. הוא רק משחק בהתקפה", אמר שחקן שארלוט.

אחרי הפסד הווריורס לאטלנטה, נמאס לדון נלסון מההגנה הגרועה של קבוצתו, ובצעד חסר תקדים, שלקוח מספר ה-NFL, הוא מינה את עוזר המאמן קית' סמארט כמתאם ההגנתי שלו ואת סידני מונקיף כעוזר המאמן של סמארט. "אני עדיין המאמן, אבל נקבל החלטות ביחד", אמר נלסון. "בשלב זה של החיים החלטתי לזהות את אחת החולשות שלי. אני כבר לא מספיק קשוח. ככל שאני מזדקן אני נהיה רך יותר. אני מרגיש שלא עשיתי עבודה טובה העונה מבחינה הגנתית", הוסיף. האם נלי מכין את יורשו, כפי שעשה עם אייברי ג'ונסון בדאלאס ומקרב את היום בו יפרוש? יתכן. סמארט קם לצעוק הערות לשחקנים כשהכדור היה בידיים של שארלוט, שני המאמנים ישבו על כיסאות בפסקי זמן ולפעמים סמארט דיבר לפני נלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully