וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: קאמנאן ישלם את המחיר

21.12.2008 / 11:22

מכבי ת”א החליטה שהחלוץ יעזוב בינואר או בסוף העונה: ”הוא לא מתאים מבחינה מנטלית”. הקבוצה תועמד לדין באשמת קריאות גזעניות

למרות התיקו והאכזבה מיכולתה של הקבוצה ומהחולשה שהציגו שחקנים בקבוצה, לא ממהר אלכס שניידר לשחרר כסף נוסף לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות בינואר. שניידר הבהיר לראשי המועדון שרק במידה והם יצליחו לשחרר שחקנים מהסגל הנוכחי, יובאו שחקנים אחרים במקומם.

כזכור, בקבוצה התקבלה החלטה לשחרר מספר שחקנים כשהראשון ביניהם הוא הבלם איגור טומאסיץ', שבמכבי היו שמחים לקבל הצעות מקבוצות שירצו לקלוט אותו. עם זאת, עד כה לא נתקבלה שום הצעה עבור הבלם שמרוויח בסביבות 300 אלף יורו בעונה.

שחקן שלגביו התקבלה החלטה דומה הוא החלוץ יאניק קמאנאן. בהנהלת המועדון הוחלט שגם אם החלוץ הצרפתי לא יעזוב בחלון ההעברות של חודש ינואר, הוא יסיים את דרכו בקבוצה בסיום העונה הנוכחית.

"מבחינה מקצועית הוא שחקן יוצא מהכלל, אבל מבחינה מנטלית הוא לא מתאים למועדון כמו מכבי תל אביב", התייחס גורם במועדון לקמאנאן, "אנחנו מאוד מאוכזבים ממנו ומהתפוקה שלו. אנחנו לא מקבלים את התירוץ שהוא לא מתופקד במקומו הטבעי. הוא קיבל הזדמנויות כמעט בכל תפקיד אפשרי בהתקפה אבל לא סיפק את הסחורה. הוא ממש לא מספר 9 קלאסי והוא גם לא יכול לשחק עם עוד חלוץ לידו. מה שמפריע לנו זה הצד המנטלי, שכנראה מאוד חלש אצלו".

בקבוצה מאוכזבים גם מרודי חדד, שלמרות שביצע מספר פעולות חיוביות לאחר שנכנס כמחליף מול סכנין, שוב לא הצליח להשפיע על משחקה של הקבוצה ובמועדון היו שמחים למצוא קבוצה שתקלוט גם אותו.

מי שימשיך לקבל קרדיט הוא החלוץ איליה יבוריאן, שבצוות המקצועי קיימת סבלנות רבה כלפיו ואמונה לחזרה לכושר. העובדה שיבוריאן מחזיק באזרחות ישראלית מהווה שיקול נוסף להשארתו בקבוצה.

תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, הגיש כתב אישום נגד הקבוצה בהאשמות של התפרעות אוהדים וקריאות גזעניות. בדו"ח השיפוט ציין אלי חכמון לעברו של שחקן בני סכנין, חאלד חלאילה, נקראו קריאות "מחבל" ו"שאהיד" ולעברו של עוזר השופט דני קרסיקוב נזרקה "שקית שתיה" מכיוון אוהדי מכבי. הדיון יערך ביום רביעי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully