וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "היינו רוצים ניצחון נחרץ יותר, אבל זה היה בלתי אפשרי"

חואנדה ראמוס מאוכזב שריאל מדריד כבשה רק שער אחד מול ולנסיה, אבל רובן טוען: "הכי חשוב הניצחון". דיווח: אוואט סגר בחיחון

ריאל מדריד התאוששה אמש (שבת) מההפסד לברצלונה, כשגברה בביתה 0:1 על ולנסיה משער של גונזלו היגואין בדקה הרביעית, בניצחון הליגה הראשון של חואנדה ראמוס. הבלאנקוס הסתפקו בניצחון מינימלי על אף שהגיעו למצבים רבים ליד השער של ולנסיה, אבל על אף החשש לאבד את הנקודות בסופו של דבר בברנבאו נשמו לרווחה.

"היינו רוצים להשיג ניצחון נחרץ יותר, אבל זה היה בלתי אפשרי", אמר ראמוס בסיום, "היו הרבה פחות שערים מהזדמנויות, והיינו יכולים לכבוש יותר. לא היינו תכליתיים, וחבל. בסוף היינו קצת לחוצים להפסיד את הניצחון, על אף שהיה לנו אותו בכיס, ובגלל זה גם השחקנים היו קצת מבולבלים".

בינתיים ריאל קיבלה בשורות רעות נוספות, כשגם כריסטוף מצלדר ורפאל ואן דר וארט הצטרפו לרשימת הפצועים האין-סופית של המועדון. הגרמני שבר את אפו בדקה האחרונה, בעוד ההולנדי סובל מכאבים ברגלו, ורק בימים תתברר חומרת פציעתם. השניים מצטרפים פפה, גבריאל היינצה ו-ווסלי סניידר, בעוד רובן דל לה רד, מאמדו דיארה ורוד ואן ניסטלרוי כבר גמרו את העונה. אולי בגלל זה אריאן רובן יודע שבמצב הזה, הדבר הכי חשוב הוא הניצחון. "היינו חייבים להשיג את שלוש הנקודות בכל מצב", אמר רובן, "פתחנו את המשחק מצוין, לחצנו אותם היטב והבקענו, אבל אז אפשרנו להם לחזור למשחק. זה לא אמור להיות ככה".

גם בריאל וגם בוולנסיה האשימו את השופט בחוסר השליטה שלו במשחק, ומיגל פלאנקה תקף את צורת המשחק של האורחים. "אני עדיין לא מבין איך לא הורחקו להם יותר שחקנים", אמר פלאנקה, "הם לא הפסיקו לעשות עליי עבירות וניסו להוציא אותי מהמשחק". גם מאמן ולנסיה אונאי אמרי סיפר כי "אני מעדיף בכלל לא לדבר על ההרחקה של מרצ'נה. השופט אחר כך גם איים על השחקנים שלי ודיבר איתם בגסות". כמו כן הוסיף כי "מהדקה ה-15 שלטנן במשחק. שיחקנו כדי לנצח, ואין לי תלונות. ההזדמנויות היחידות של ריאל היו רק כשהיינו בעשרה שחקנים".

העיתונות בספרד מדווחת כי ריאל מעוניינת לצרף לשורותיה גם את מילוש קראסיץ' מצסק"א מוסקבה (תמורת 12 מיליון יורו), וגם רובן כבר חושב על המשך העונה, ובעיקר על שמינית גמר ליגת האלופות. "ליברפול היא היריבה הכי קשה שיכולנו לבקש", אמר רובן, "הייתי מעדיף את מנצ'סטר יונייטד. ליברפול היא קבוצת גביע, היא תמיד עובדת קשה ומשחקת חזק, ובשנים האחרונות תמיד הגיעה רחוק בליגת האלופות".

* התקשורת הספרדית מדווחת כי דודו אוואט סיכם את כל תנאיו בספורטינג חיחון ואמור מחר בבוקר לחתום על חוזה ההשאלה עד תום העונה.

* הערב תפגוש ברצלונה את ויאריאל (20:00, ערוץ 5 וערוץ 5 HD) בתקווה להרחיק גם אותה סופית מהמאבק על התואר ולהמשיך את המומנטום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully