וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקלמה: "אולי הפעם רוסו יודה שהיינו טובים יותר?"

ריקלמה חגג את הניצחון של בוקה על סן לורנצו (1:3), על אף שלא יוכל לשחק במשחק המכריע מול טיגרה. רוסו: "גאה בשחקניי, הם גברים"

בוקה ג'וניורס מרגישה את התואר מתקרב. אמש (שבת) ניצחה בוקה 1:3 את סן לורנצו, ותצטרך תיקו בלבד במשחק האחרון מול טיגרה בטורניר המשולש כדי להבטיח אליפות דרמטית.

"אלו השחקנים הטובים ביותר שאימנתי בחיי", אמר בסיום הניצחון המאמן קרלוס איצ'יה, "הם לא רק מקצוענים, הם גם שחקנים גדולים ואנשים טובים. אני רגוע לקראת המשחק המכריע, אולי כי השחקנים שלי נרגשים".

האכזבה מגיעה מכיוונו של חואן רומן ריקלמה, שספג צהוב חמישי ולא יוכל לשחק במשחק המכריע. "אני מקווה שהפעם מיגל רוסו יודה שהיינו טובים יותר, ולא רק יאשים את השופטים", אמר ריקה בסיום. רוסו, שאימן בעבר את בוקה, התלונן בעבר במשחקים של קבוצתו מול הצהובים כחולים. מי שעוד יחסר לבוקה במשחק האחרון הוא הקולומביאני פביאן ורגאס.

מי שעוד צפוי להיעדר הוא חואן פורלין, שהתנגש בראשו של נסטור סילברה והשניים פונו לבית חולים. מהקבוצות נמסר כי מצבם של שני השחקנים טוב, ויישארו בבית החולים להשגחה ליממה נוספת.

מאמן סן לורנצו, מנגד, גומר את העונה הזאת כשהוא גאה בחניכיו. "אמרתי לשחקנים שלי שאני מאוד גאה בהם על מה עשו העונה", אמר מיגל אנחל רוסו, "הגענו 72 שעות אחרי המשחק הקודם שלנו, אבל זה הכדורגל, נלחמנו כמו גברים. זה כואב, אבל שיחקנו כמו שציפינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully