וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ראן סופרת 17, ליון חזרה לנצח

הקבוצה של גי לאקומב ניצחה 1:2 את לוריין ורשמה משחק מספר 17 ללא הפסד. ליון שמה קץ לרצף ארבעה משחקים עקרים עם 0:1 בקון

הליגה הצרפתית סוגרת סיבוב עם המחזור ה-19 ויוצאת לפגרה בת שלושה שבועות. הדאבליסטית ליון יוצאת לפגרה כאלופת הסתיו, לאחר ניצחון חוץ 0:1 בקון. היה זה בסך הכל הניצחון השני של ליון בעשרת המשחקים האחרונים בקון.

בנוסף, נערכו הערב (שבת) מספר משחקים אחרים, בהם שמרו קבוצות צמרת כראן וליל על מעמדן. ראן העלתה את מאזנה ל-17 משחקים ללא הפסד, כשניצחה 1:2 את לוריין בדרבי של בריטני ועלתה זמנית למקום השני, בעוד ליל ניצחה 1:3 את האחרונה לה האבר. טולוז וניס נפרדו בתיקו 2:2 דרמטי.

קון - ליון 1:0

לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון, אספה ליון שלוש נקודות דווקא במגרש בו התקשתה מאוד לנצח בשנים האחרונות. סזאר דלגאדו בישל לקרים בנזמה את השער היחיד במשחק בדקה ה-43. ליון תסיים את הסיבוב כאלופת הסתיו, ותקווה למעידה של מארסיי ובורדו במשחקיהן מחר. קון במקום ה-12 והיא סוגרת משחק רביעי ללא ניצחון.

לוריין - ראן 2:1

גם לוריין הלוהטת, שניצחה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים תוך כדי תצוגות כדורגל משכנעות, לא הצליחה לקטוע את רצף המשחקים ללא הפסד של שכנתה, ראן. מחצית מאוזנת בדרבי של בריטני התקרבה לסיומה בתיקו מאופס, כשז'רמי מורל מצא את הפרצה בהגנת האורחים והכניע את ניקולא דושז בדקה ה-45.

המאמן גי לאקומב ערך חילופים התקפיים במחצית השנייה, ובא על שכרו. גיאן אסמואה, שהגיע בקיץ מאודינזה ומיעט לשחק, כבש את שערו הראשון בצרפת בדקה ה-75. מחליף נוסף, מוסא סו שבישל לחלוץ הגנאי את השיוויון, העניק את הניצחון היוקרתי לראן בדקה ה-81 והעלה את המאזן ל-17 משחקים ללא הפסד.

טולוז - ניס 2:2

שתיים מהמשתרכות אחרי הגדולות נפגשו בניסיון להתקדם מספר שלבים בטבלה לפני היציאה לפגרה. ניס, לאחר שני הפסדים רצופים ובהרכב חסר, עקצה את ההגנה היציבה של המארחים עם שער בדקה השמינית של אנטוני מודסט (הראשון שלו העונה). לטולוז, כמו תמיד, יש את אנדרה פייר ג'יניאק שהשווה בדקה ה-32, בשערו ה-11 העונה. החלוץ הנפלא השלים צמד בדקה ה-86 וחשב שהעניק לקבוצתו ניצחון, אלא שונסן הוניון הוותיק נגח את השיוויון הדרמטי בתוספת הזמן.

ליל - לה האבר 1:3

נועלת הטבלה הציגה את מאמנה החדש פרדריק האנץ, שתפס את מקומו של ז'אן מארק נובילו, אשר עבר לאייש את עמדת המנהל הטכני. ליל, השואפת לתפוס כרטיס לאירופה בסיום העונה, לא התחשבה בפרמיירה של האנץ ועלתה ליתרון בדקה ה-31. מישל בסטוס הנפלא, שכבש כבר שמונה שערי ליגה, הוסיף בישול שביעי למאזנו כשסידר שער ללודוביק אוברניאק. חסן עלא המרוקאי השווה בכדור חופשי בדקה ה-51, וחגג שער ראשון בליגה הבכירה. ליל השיגה את הניצחון בדקות הסיום, משערים של יוהאן קבאיי (82) ובסטוס (90) עם התשיעי שלו העונה.

סנט אטיין - אוקזר 0:2

הירוקים זנחו לעת עתה את מסע הרנסנס האירופי שלהם, בו עלו לשלב 1/16 של גביע אופ"א שם יפגשו את אולימפיאקוס, ומסתבר שזה עשה להם טוב. הפורטוגלי פאולו משאדו שוב הראה את מומחיותו בכדורים נייחים, כששלח בדקה ה-12, בפעם השלישית העונה כדור חופשי אל הרשת. דקה לסיום חתם בפטימבי גומיס את התוצאה ושלח את אוקזר לעשות חושבים בפגרה.

משחקים נוספים:

גרנובל - לה מאן 1:2
לגרנובל: אלברט באנינג (34), סנדי פיילו (47). ללה מאן: מודיבו מאיגה (55)

נאנט - סושו 1:1
לנאנט: אורליין קפווה (86). לסושו: מבלוט ארדינג (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully