וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה שחררה את ניר, סלמי וסמיה, אשדוד את דוס סנטוס

השלושה שמעו שהם רשאים לחפש לעצמם קבוצה, וכך גם בלם אשדוד. עזריה, לאחר ה-3:3 באשדוד: "כשלא מנצחים, קשה לקחת אליפות"

מכבי נתניה סיימה הערב (שבת) בתיקו רביעי ברציפות, 3:3 באשדוד. הקבוצה של לותר מתיאוס פיגרה 2:0 בדקה ה-36, חזרה ל-2:2 לפני המחצית, שלטה במחצית השניה אך ספגה בדקה ה-82 מרגלי דוד רביבו. דדי בן דיין הציל נקודה עם שער שוויון דרמטי בדקה ה-89. לאחר המשחק החמיא מתיאוס לרביבו על היכולת הטובה שגילה, והתעניין לגבי חוזהו באשדוד. רביבו חתום עד 2010 בקבוצה, ומתיאוס הבין שמעברו לנתניה אינו אפשרי.

בנתניה מתכננים שינויים נרחבים בפגרה. לאחר שג'ורג' בה קיבל הודעת שחרור ודניאל אומברטו צפוי לעזוב גם הוא, הודיעו הערב בנתניה לגל ניר, אלנתן סלמי ומעוז סמיה כי הם רשאים לחפש קבוצה אחרת. בניר מעוניינות קבוצות מהליגה הלאומית וסלמי עשוי לחזור להפועל פתח תקוה.

הזרים הנבחנים, עמנואל קלוטי מגאנה ונ'קוסי סיאבונגה מדרום אפריקה יעזבו את ישראל מאחר והשבוע לא יתקיימו אימונים. קלוטי לא מרשים וצפוי לקבל שחרור. סיאבונגה מרשים, אך מתיאוס מעוניין להמשיך ולהתרשם ממנו. בכל מקרה, בנתניה יפתחו במו"מ איתו ועם קבוצתו, ארמיניה בילפלד.

במועדון שררה אכזבה מאיבוד הנקודות. נתי עזריה, שניהל את המשחק במקום מתיאוס המורחק, אמר: "ברור שאם לא מנצחים קשה לקחת אליפות. היום חזרנו מפיגור של 2:0, את המחצית השנייה פתחנו טוב אבל בדקה ה-70 הייתה ירידה בקצב. יש לנו קבוצה חזקה, אבל תוצאות התיקו לא יספיקו לנו בהמשך. זה שלא הפסדנו היום זה בסדר, אבל זה לא מספיק".

קשר אשדוד, דוד רביבו, שכבש צמד והציג משחק מצוין אמר: "מבחינתי התיקו הזה הוא כמו הפסד. חבל כי אפשר היה לצאת לפגרה הזו עם שלוש נקודות וזה אכזבה. צריך להשתפר להמשך. אני מאמין שהצוות המקצועי יעשה את השינויים הנחוצים. הכי חשוב שנציג כדורגל טוב ואני מקווה שהכדורגל הזה גם יביא נקודות. נגד הפועל תל אביב הבקעתי שער דומה, אבל כשזה לא מביא נקודות זה לא שווה הרבה. אם נמשיך ככה, אני לא מאמין שנהיה בצמרת. אני כרגע מאוד עצבני ומפחד להגיד מילים קשות יותר. כרגע הראש שלי נמצא באשדוד, אני מקווה להמשיך פה".

אשדוד שחררה את הבלם דוס סנטוס

באשדוד החליטו לשחרר את הבלם הברזילאי רוג'ריו דוס סנטוס, בעקבות יכולתו החלשה מאז הגיע לקבוצה. בשלב זה לא התקבלה החלטה אם להחתים בלם זר במקומו, ויתכן שיוסי מזרחי ייתן הזדמנות לבלם הצעיר מתן אוחיון, וגם למגן אדיר טובול, לשחק לצדו של כריסטיאן גונזלס במרכז ההגנה. הנהלת אשדוד תתכנס ביום ראשון לישיבה ובה תערך הערכת מצב בכל הנוגע לחיזוק הקבוצה, לקראת חלון ההעברות בינואר. החלטה אחת שכבר התקבלה היא החתמת שוער זר. כזכור בחנה אשדוד במהלך השבוע שעבר את השוער הגיאורגי, יורגי לומיה, אך עדיין לא התקבלה החלטה אם להחתימו. מאשדוד נמסר שיש להם מועמדים נוספים בעמדת השוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully