וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזן: "כנראה שהבלאגן בתקשורת עשה את שלו"

גם המאמן אלי מחפוד כעס לאחר ההפסד 2:0 להפועל ת"א: "ההחלטה להרחיק את יוסי שברה אותנו". גוטמן: "להרחקה לא הייתה השפעה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אז כנראה שהלחץ שהפעילה הפועל תל אביב על איגוד השופטים במהלך השבוע האחרון עשה את שלו. האדומים נהנו מהרחקה מפוקפקת של יוסי רוזן, בדרך לניצחון 0:2 על הפועל פתח תקוה באיצטדיון רמת גן. הקשר המנוסה הגיב מיד עם הרחקתו: "איזו סיבה יש לי לעשות פאול כל כך רחוק מהשער? כנראה שכל הבלגאן שהיה בתקשורת עשה את שלו".

גם לאחר מקלחת קרה לא נרגע רוזן מההחלטה להרחיקו. "מה יש לומר? כל השבוע הם התבכיינו בתקשורת ובסוף זיכו אותם", אמר. "קרה מה שקרה, אבל עכשיו מה יש לי לערער על החלטה כזאת? אנחנו רואים ליגה אנגלית, רואים שחקנים ברמה עולמית ורואים התאחדות שיש קטעים שהם בוחרים להתערב, כשיש וודאות מזכים את השחקן. אולי הגיע הזמן שההתאחדות תתערב בהחלטות שיפוט. אם כל הצופים בבית רואים שלא הייתה הרחקה, אז אולי כדאי שאדם וחצי לא יקבעו. צריך לשאוף לכדורגל, ניהול וארגון טוב יותר במדינה שלנו. השופט טעה ומי שמשלם את המחיר זהו יוסי רוזן".

לשאלה האם הייתה יד קלה על ההדק בעקבות טעויות השיפוט האחרונות, ענה רוזן: "אני לא מאשים אף אחד. טעויות היו ויהיו. אם יש לתקן משהו צריך להסתכל ולראות אם אפשר לתקן. יש טעויות אנחנו, בסך הכל בני אדם. כולנו יודעים שלא היה מגיע לי אדום. אני חוזר שבוע אחורה ואני מאזין לתכניות ספורט. אני יודע טוב מאוד מה קרה. לא אומר שזה קרה בכוונה, אבל היום נכוויתי. מחר זה יכול להיות מישהו אחר".

רוזן התייחס גם לעבודה שקבוצתו הפכה לקבוצת תחתית. "המצב לא קל, הפגרה באה בזמן, זה סחף של שני הפסדים רצופים. נצא למחנה אימונים, נחזור מוכנים לאחר הפגרה. אני מאמין בקבוצה הזאת ויודע שיהיה טוב".

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, המשיך באותו קו תקיף של חניכו: "בתקשורת כל השבוע דיברו על הפועל תל אביב, וזה השפיע על הקוון. לא יודע איפה הוא ראה פה פאול. זה הרג את הקבוצה כי היינו באותן דקות במומנטום, וזה שבר אותנו. אנחנו דיברנו אצלנו במועדון שמיום ראשון מדברים על הפנדל שכן היה או לא היה, וכנראה שהשופטים קוראים ורואים את זה. אני לא יודע מאיפה הביאו את זה".

על המשחק של קבוצתו, הוסיף מחפוד: "חסרים לנו שני שחקנים מאוד חשובים, קוני ג'קאריג'ה ופטי נימבה. חוזרים שחקנים כמו חן עזריאל ועמנואל בנאיני. צריך לחבר את הקבוצה מחדש. יש את הפגרה. נביא שחקנים במקומות שאנחנו צריכים. מבחינתנו נשב השבוע, הצוות המקצועי ואני, ונראה מה חסר כי יש ליגה ארוכה ובשני המשחקים האחרונים נראינו קטסטרופה. אנחנו נחזור למקום שלנו".

ורמוט: "כנראה שהחלטות שיפוט באמת מתקזזות"

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, שבמחזור הקודם יצא במתקפה חריפה כנגד איגוד השופטים וההחלטה לשרוק לפנדל נגד קבוצתו במשחק התיקו 1:1 מול עירוני קריית שמונה, היה רגוע הפעם ופסל כל קשר בין ההרחקה לתוצאה הסופית. "ההרחקה של יוסי רוזן לא השפיעה על המשחק. השערים שהבקענו לא היו מושפעים מהחלטות שופט. אחרי המשחק אנחנו נשב עם מוני הראל - במידה ונוכל להתחזק נעשה זאת ואם לא אז לא".

בהתייחס למשחק, אמר גוטמן: "אמרתי לשחקנים שבמשחק כזה צריך לשלוט בקצב המשחק והם ביצעו. אני גאה בהם. ידענו בכל רגע נתון מה לעשות ואיך לעשות. הגענו למספיק מצבים כדי להגדיל את התוצאה, אבל אני מרוצה ששחקני פתח תקוה לא הגיעו ליותר מדי הזדמנויות". גם על השער של יגאל אנטבי היה לגוטמן מה להגיד: "זה הזכיר את רוברטו קרלוס בימים הגדולים שלו".

כובש השער השני, גילי ורמוט, גם כן לא ייחס חשיבות להחלטת השופט. "אומרים שהחלטות שיפוט מתקזזות, אז כנראה שזה כך", אמר הקשר. "אנחנו צריכים לחבר כמה ניצחונות ולא להסתכל על אחרים כי אז אנחנו נופלים תמיד. אם נתרכז בעצמנו, נהיה בצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully