וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "אל תספידו את ארסנל"

חלוצה הצרפתי של ברצלונה מאמין כי לקבוצתו לשעבר עדיין יש סיכוי לזכות בתואר האנגלי. מרטין אוניל, מנג'ר אסטון וילה, מבקש פגרת חורף

אחרי שארסנל חטפה לא מעט ביקורות מהתקשורת האנגלית, ממאמני קבוצות יריבות, ובראשם הארי רדנאפ מטוטנהאם ואפילו מהקפטן לשעבר פטריק ויירה, הגיע האקס המיתולוגי תיירי הנרי כדי להגן על אהובתו לשעבר. חלוץ ברצלונה מאמין כי העונה עדיין לא אבודה ובהחלט יש לארסן ונגר ושחקניו לאן לשאוף גם בזירה המקומית.

"כולם מבטלים את סיכויי ארסנל, אבל צריך לזכור שהליגה תחרותית ולא קלה עבור אף אחת", הבהיר הנרי. "הם עדיין במירוץ. כמובן שמצבם לא פשוט בגלל פיגור שמונה הנקודות, אך ניצחון מול ליברפול יכול לצמצם זאת לחמש נקודות בלבד. העונה ארסנל פיתחה לעצמה הרגל לנצח את הגדולות וזה לא דבר פשוט".

הצרפתי הבינלאומי שעזב את ארסנל בשנה שעברה לטובת הקטלונים, מודה שהוא עדיין אוהד מושבע של התותחנים. "אני אצפה במשחק מול ליברפול ואייחל לניצחון של ארסנל. אני מקפיד לצפות בכל משחק שלהם, אם זה חי או מוקלט, ואני עוקב אפילו אחר ערוץ הטלויזיה של הקבוצה".

מרטין אוניל רוצה חופש

בזמן שבגרמניה יצאו לפגרת חורף ארוכה שתימשך עד ה-30 בינואר וגם בשאר ליגות אירופה יצטרפו אליהם בקרוב למנוחה כזו או אחרת, באנגליה רק מגבירים את הקצב לקראת משחקי חג המולד. מרטין אוניל, מנג'ר אסטון וילה שאימן לפני כן בסלטיק ונהנה במשך שנתיים מפגרה שכזו, היה שמח לו במדינתו היו נוקטים בגישה המקובלת במדינות השכנות ומארגנים הפוגה קצרה בסיום השנה האזרחית.

אוניל התראיין ל"גרדיאן" האנגלי וקרא לשינוי, כשהוא סמוך ובטוח שחבריו המנג'רים יתמכו בעניין. "אני לא מאמין שיהיו יותר מדי אנשים שיתנגדו לזה", אמר האיש שמוביל את אסטון וילה לעונה נהדרת ומקום רביעי בפרמייר ליג. "אני די בטוח שאם למאמנים תהיה מילה בנושא, הם יתנו את תמיכתם. במשך שנתיים בסקוטלנד הייתה לנו פגרה כזו וזה ללא ספק תרם לנו מאוד. אני מאמין שזה יכול לתת דחיפה אדירה גם לשחקנים לקראת המשך העונה המתישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully