וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד ומכבי נתניה נפרדו ב-3:3

משחק מטורף עם שתי הגנות חלשות הסתיים בתיקו רביעי ברציפות למכבי נתניה, 3:3 מול אשדוד, שמרחיק את האורחים ממכבי חיפה

לפני המשחק בין מ.ס אשדוד למכבי נתניה דיברו על המפגש בין ההתקפה האטרקטיבית של אשדוד להגנה המאורגנת של נתניה. בפועל, היה זה משחק של הגנות. גרועות. שתי הקבוצות לא הציגו כדורגל גדול, אבל חילקו אחת לשניה מתנה אחרי מתנה ובסיום, הקהל נהנה משישה שערים - 3:3.

אשדוד נכנסה טוב למשחק, מרכז השדה של הקבוצה הצליח לעצור את נתניה, לחלץ כדורים ולצאת למתפרצות מסוכנות. בדקה ה-15 שיתוף פעולה נפלא בין רביבו, צ'קול וטובול הסתיים בשער מקרוב של האחרון. נתניה הייתה המומה ולא הצליחה לסכן את השער ובדקה ה-36 דוד רביבו, אחד השחקנים הטובים העונה בליגה, ירה מצוין מ-25 מטרים לחיבורים וקבע 0:2. אז, נכנסה לפעולה ההגנה של אשדוד. איתי שכטר הסתנן בין שני הבלמים וצימק ל-1:2 בדקה ה-40, עוד טעות של יוסי שקל הפכה לשער עצמי של מאור זוהר בדקה ה-43 ו-2:2 בהפסקה.

המחצית השניה הייתה של נתניה. האורחים הגיעו בקלות למצבים לאור ההגנה הפתטית של אשדוד, ובמיוחד נכונים הדברים לגבי הבלם, רוג'ריו דוס סנטוס. שקל התאושש מהטעות במחצית הראשונה והציל את נתניה, שהסתמכה בעיקר על יכולת טובה של דדי בן דיין, שניהל את המשחק מעמדת המגן השמאלי. וכמו שקורה בדרך כלל, כשמחמיצים - סופגים. רביבו כבש בהתקפה היחידה של אשדוד במחצית השניה, אבל ההגנה שלו שוב חילקה מתנה אותה הפך בן דיין לשער שוויון בדקה ה-89.

התיקו הזה הוא הרביעי ברציפות של נתניה, שלמרות שסוף סוף כבשה צריכה לעשות בדק בית בכל הקשור לרציפות והשטף של המשחק. הרכבת מתחילה לברוח מנתניה, שלא ניצחה עדיין בסיבוב השני ולא נראית כמו מי שמסוגלת לאיים על האליפות. גם המקום השני, כבר נמצא בסכנה. יוסי מזרחי יכול להתגאות שיש לו את הקבוצה הכי אטרקטיבית בליגה, אבל רצוי שישקול לצרף בלם איכותי שייצב לו את ההגנה. אז, אפשר אולי יהיה לדבר באשדוד על חלומות גדולים יותר.

מהלך המשחק

דקה 10: הזדמנות מצוינת לנתניה. טזאמטה הוריד לשכטר שבעט מ-15 מטרים, שקל הדף ואל הכדור החוזר הגיע טזאמטה שבעט מעל השער.

דקה 11: קרן קצרה של נתניה הגיעה למנשה שבעט כדור שטוח וזק, אך לא מצא את המסגרת.

דקה 15: גול! רביבו התחיל את המהלך בהגבהה מימין, צ'קול השתלט והכניס כדור נפלא לטובול שמול שטראבור בעט שטוח בין הרגליים השוער וכבש. 0:1 לאשדוד.

דקה 36: גול! הגנת אשדוד הפעילה לחץ, וחילצה כדור מטזאמטה. ראובן שלח כדור ארוך לרביבו שהתקדם וירה מ-25 מטרים כדור אדיר לחבורים. 0:2.

דקה 40: גול! בן דיין הגביה משמאל, מרין הסית בראש ושכטר הסתנן ובין הבלמים לשוער שלח רגל ארוכה וכבש מתיבת החמש. 1:2.

דקה 43: גול! נתניה משווה. מנשה הגביה כדור חופשי לרחבה, שקל הדף רע ובן דיין בעט כדור שפגע במאור זוהר וחדר לרשת. 2:2.

דקה 48: מנשה חטף כדור מראובן בתוך הרחבה, אך מול שקל בעט ברשלנות החוצה.

דקה 52: נתניה שוב קרובה לשער. מנשה הגביה כדור חופשי, מרין הפנוי נגח, אבל שקל התעופף והדף לקרן.

דקה 60: בן דיין מצא את אומברטו במרכז הרחבה, הברזילאי נגח חז, אבל שקל וירד והציל שער.

דקה 64: בן דיין שוב פעיל משמאל, אבל שכטר נגח מחמישה מטרים כדור שחלף בסמוך לקורה.

דקה 74: שוב בן דיין במרכז העניינים. הפעם המגן נותר פנוי בצד שמאל של הרחבה, העביר לרגל ימין ובעט כדור שפגע בשחקן הגנה ויצא לקרן.

דקה 82: גול! למרות הלחץ של נתניה, אשדוד כבשה. דגו ספק בעט ספק מסר משמאל, הכדור התגלגל לרוחב השער ורביבו הגיע וגלגל מקרוב פנימה. 2:3 לאשדוד.

דקה 89: גול! נתניה משווה שוב. גואטה הכניס כדור לרחבה, ומתוך הערבוביה ירה בן דיין פנימה, 3:3.

דקה 90: מקרייב קיבל כדור ברחבה, הסתובב ובעט שטוח, שטראובר קלט בזינוק.

הרכב מ.ס אשדוד: יוסי שקל, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, אדיר טובול, יוסי אופיר, רחמים צ'וקול, מאור זוהר (ברוך דגו, 46), דוד רביבו (מתן אוחיון, 89), עידן שריקי (אמיר לביא, 79), דימיטאר מקרייב.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, גולן חרמון, לואיס מרין, קלמי סבן, רביד גזל (שניר גואטה, 87), אלמוג כהן, דניאל אומברטו, שליו מנשה (ג'ורג' בה, 87), תיירי טאזמטה (דלה ימפולסקי, 67), איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully