וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבות ענקים

20.12.2008 / 14:00

הג'איינטס יארחו את קרוליינה והטייטאנס את פיטסבורג, במשחקים שיקבעו את גורל המדורגות ראשונות בחטיבות. דאלאס-בולטימור

"הליגה הכי לא צפויה בעולם" תמיד לא צפויה, אבל השנה, כך נדמה, נשברו שיאים חדשים, ודי ברשימה המסובכת שהציג כאן בתחילת השבוע רועי פרידמן כדי להבין שגם בשבוע 16 אנחנו עדיין רחוקים מהכרעה מוחלטת. בדרך כלל כשמגיעים לשבוע האחרון של העונה, חלק נכבד מהמשחקים הם לפרוטוקול בלבד, אבל הפעם, כך נראה, צפויים לנו יותר מפגשים מעניינים בשבועיים הקרובים.

אז הקולטס ניצחו והשאירו את מאזן יום חמישי של המדור מושלם, ויחד עם המשחק הזה ועם משחק האלצהיימר המפורסם של חמישי שעבר, אנחנו אחרי שבוע מוצלח של 10 מ-17 (שבוע מחורבן ביותר בלי המשחקים האלה) ו-132 מ-223 בסך הכל (59.2 אחוז). ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

METV:

20:00: טנסי - פיטסבורג

23:15: מינסוטה - אטלנטה

FOX:

20:00: ניו אינגלנד - אריזונה

ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: ניו יורק ג'איינטס - קרוליינה

3:30, בין שני לשלישי: שיקגו - גרין ביי

שידורי פוטבול מרוכזים ניתן לראות בכל יום ראשון בפאב "הברון", מוהליבר 4 ראשון לציון. במקום מסך פלזמה ומקרן המשדר שני משחקים במקביל, יחד עם מבצע "בירה ללא תחתית" עד סוף המשחק השני. למידע ובירורים - רן לטוביץ' (אחד החצאים של שיכוריהו ומסטוליהו) - 054-4953453.

הבחירה של דאלאס (בין שבת לראשון, 3:15)

דאלאס (5:9) - בולטימור (5:9)

בשבועיים האחרונים היה הרץ הרוקי טשארד צ'ויס הכוכב של הקאובויס. צ'ויס בלט בפיטסבורג, הצטיין מול ניו יורק ג'איינטס וייתכן שיקבל את המפתחות גם במשחק הזה, עם חוסר הודאות לגבי מצבו של מריון בארבר. הרייבנס יקוו שהאורים והתומים של ההגנה שלהם, אד ריד, יהיה כשיר למשחק, כשכרגע הוא בסימן שאלה בשל פציעת ירך. בהנחה שלפחות שתיים מהיריבות מה-AFC מזרח - ניו יורק ג'טס, ניו אינגלנד ומיאמי - ינצחו יריבות נחותות, הרייבנס יתרחקו מאוד מהפלייאוף במקרה של הפסד. גם לקאובויס אסור להפסיד, שכן קבוצות ה-NFC דרום ופילדלפיה מחכות בפינה.

התחזית: בבית מול קוורטרבק רוקי, אנחנו עם דאלאס (תוספת לאחר שהמשחק הסתיים: חמור גרם).

מבצע שלג (שעה ראשית: 20:00)

טנסי (2:12) - פיטסבורג (3:11)

לפני שלושה שבועות היו הטייטאנס בטוחים בכך שיבטיחו את הביתיות לכל אורך הפלייאוף, אבל אז הם התחילו להפסיד ובמקביל נפצעו אלברט היינסוורת' וקייל ואנדן בוש. הטייטאנס, עם שני הפסדים רצופים, נראים פגיעים יותר לאחרונה, וקרי קולינס חזר למימדים טבעיים, מה שמקשה על ההתקפה שלהם. הסטילרס השיגו ניצחון במשחק מפתח בבולטימור והבטיחו את ראשות ה-AFC צפון, כשניצחון בנאשוויל יהפוך אותם למספר 1 בחטיבה.

התחזית: פיטסבורג


ניו אינגלנד (5:9) - אריזונה (6:8)

לא בטוח שהקרדינלס אוהבים את מזג האוויר במסצ'וסטס, עם קור ומיקס של רוח, גשם ושלג. בנוסף, אריזונה תעלה כפי הנראה בלי התופס המצוין אנקואן בולדין, מה שצפוי עוד יותר להקל על ההגנה האחורית הגרועה של ניו אינגלנד. הפטריוטס יצאו בהצלחה משני משחקיהם במערב, בסיאטל ובאוקלנד, ויודעים שמעידה במשחק הזה תגמור להם את העונה.

התחזית: יהיה קר מאוד בפוקסבורו. וחוץ מזה, ניצחון לניו אינגלנד


קנזס סיטי (12:2) - מיאמי (5:9)

הדולפינס הזיעו לא מעט בניצחון על סן פרנסיסקו, אבל מה שחשוב מבחינתם הוא שהם עברו את המשחק הזה בשלום. כמו הפטריוטס, גם ליונקים אסור להפסיד כאן, אבל הם צריכים להיזהר מהשאפתנות של טיילר ת'יגפן וטוני גונזאלס, ששוב שמטו בשבוע שעבר יתרון גדול בהפסד לסן דייגו. רוני בראון, שנבחר לראשונה בקריירה לפרובול, ינסה לטחון קרקע מול הגנת הריצה הקטסטרופלית של הצ'יפס.

התחזית: ניצחון למיאמי


דטרויט (14:0) - ניו אורלינס (7:7)

אף קבוצה בהיסטוריה לא הגיעה למאזן 15:0, והליונס עלולים בהחלט לעשות זאת מול דרו בריס וחבריו. דן אורלובסקי יקבל שוב את המפתחות בעמדת הקוורטרבק של דטרויט, וינסה לעמוד במטרה החשובה ולמחוק את האריות מספר השיאים השליליים של הליגה. האם יצליח?

התחזית שלנו: אין לו ברירה. ניצחון לליונס

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הפעם אסור לבאקנירס לפשל

טמפה ביי (5:9) - סן דייגו (8:6)

אחרי הקאמבק בארוהד, לצ'ארג'רס נותר סיכוי תאורטי לעלות לפלייאוף, אם הם ינצחו פעמיים ודנבר תפסיד בשני משחקיה. לטמפה ביי סיכוי יותר מתאורטי, אבל מה שנראה כרגל וחצי בפלייאוף לפני שבועיים הפך למסובך יותר לאחר שני ההפסדים לקרוליינה ולאטלנטה. ג'ף גארסיה עדיין פצוע ובריאן גריסי צפוי לקבל את המושכות. אנטוניו בריאנט הלוהט יקווה להמשיך בכושר של השבועות האחרונים מול הגנת מסירה גרועה ביותר.

התחזית: ניצחון לטמפה ביי


המשחקים בין סט. לואיס (12:2) לסן פרנסיסקו (9:5) ובין קליבלנד (10:4) לסינסינטי (11:1:2) מעניינים רק שחקני פנטזי. אנחנו נעניק ניצחון לסן פרנסיסקו ולסינסינטי.

להימנע הפעם מג'ט לג (שעה ראשית: 23:05-23:15)

סיאטל (11:3) - ניו יורק ג'טס (5:9)

אחרי הניצחון המזליקי על בפאלו, הג'טס מגיעים לעמק הבכא שלהם העונה - החוף המערבי. שלוש פעמים הגיעה ניו יורק לקליפורניה, ונוצחה על ידי סן דייגו, אוקלנד וסן פרנסיסקו, כשסיאטל הנחותה נמצאת באותה קטגוריה, רק במדינה אחרת. ברט פארב וחבריו חייבים להוציא הפעם ניצחון בוושינגטון, משום שכל תוצאה אחרת תעמיד אותם בעמדת נחיתות מובהקת לקראת המחזור האחרון של העונה.

התחזית: ג'טס, ולא בלב שלם


דנבר (6:8) - בפאלו (8:6)

בעוד דנבר המציאה השנה מחדש את אמנות הבעיטה בדלי, הבילס הפכו את העניין הזה למקצוע. בפאלו הוכיחה שוב בשבוע שעבר, שבדיוק כשחשבת שלא יכול להיות יותר גרוע, תמיד אפשר למצוא דרך חדשה להפסיד. הברונקוס יהיו בפלייאוף במקרה של ניצחון או הפסד של הצ'ארג'רס בטמפה ביי, הבילס יכולים רק לנסות לקלקל. צ'אמפ ביילי בסימן שאלה בדנבר, ג'יי פי לוסמן ימשיך לפתוח בבפאלו במקום טרנט אדוארדס.

התחזית: זה בדיוק משחק של הפוך על הפוך - בפאלו


מינסוטה (5:9) - אטלנטה (5:9)

משחק אש במטרודום, שיפגיש שניים מהרצים הטובים בליגה - אדריאן פיטרסון האלוהי ומייקל טרנר העילאי. ניצחון של הוייקינגס, שיונהגו שוב על ידי טרוואריס ג'קסון, יקנה להם את אליפות ה-NFC צפון בלי קשר לתוצאה של שיקגו מול גרין ביי. הפאלקונס צריכים לנצח כדי להישאר בתמונת הויילד קארד המסובכת של החטיבה, אבל ייתכן שייאלצו לעשות זאת בלי הקיצוני הגנתי ג'ון אייברהם. צפו למשחק חשמל.

התחזית: ניצחון למינסוטה


וושינגטון (7:7) - פילדלפיה (5:1:8)

הכאוס ברדסקינס הגיע לשיא בשבוע שעבר, עם ההפסד בסינסינטי וההדחה מהפלייאוף. לאחר פתיחה של 2:6, וושינגטון התפרקה כליל במחצית השניה של העונה, והניצחון היחיד שלה הושג בדטרויט. מנגד, האיגלס מגיעים במומנטום מצוין, ואחרי ההפסד בבולטימור הפנימו וניצחו שלושה משחקים באופן משכנע. דונובן מקנאב ובריאן ווסטברוק ינסו להנהיג את פילדלפיה לניצחון רביעי ברציפות, שיקרב אותם אל סף הפלייאוף. קלינטון פורטיס בסימן שאלה גדול בוושינגטון בגלל פציעה בגב.

התחזית: פילדלפיה

במשחק נוסף תפגוש אוקלנד (11:3) את יוסטון (7:7) ואנחנו מהמרים על ניצחון של הטקסאנס.

מי לוקח את הקופה?

ניו יורק ג'איינטס (3:11) - קרוליינה (3:11) - 3:15, בין ראשון לשני

עד כמה מדהים העסק ב-NFL יעיד הסטטוס של הג'איינטס. ניו יורק הייתה הקבוצה הטובה ביותר בליגה עד לפני שבועיים, והפסד לפנת'רס לא רק ידיח אותה מראשות הדירוג בחטיבה לפלייאוף, אלא גם יעמיד את שבוע החופש בסכנה. הג'איינטס מוכי הפציעות עלולים לעלות בלי הרץ ברנדון ג'ייקובס (שלפחות על הנייר אמור לשחק) והתופס דומיניק היקסון. בנוסף, ההגנה השחוקה שלהם צריכה למצוא תשובות לסטיב סמית' באוויר ולברק והרעם ד'אנג'לו וויליאמס וג'ונת'ן סטיוארט. בקיצור - ים, ים בעיות. קרוליינה תבטיח במקרה של ניצחון את הביתיות ב-NFC עד לסופרבול. פרס נחמד.

התחזית: ולמרות הכל - ניו יורק


שיקגו (6:8) - גרין ביי (9:5) - 3:30, בין שני לשלישי

המשחק הזה חסר משמעות עבור הפאקרס, בעוד הדובים יקוו להפסד של מינסוטה לאטלנטה ולעוד מספר קבוצות שיפסידו בחטיבה. בכל מקרה, קייל אורטון ושיקגו צריכים לעשות בבית את שלהם מול הגנה חלשה של גרין ביי. הבעיה: הרץ האחורי המצוין מאט פורטה פצוע ברגלו ובסימן שאלה למשחק.

התחזית: ניצחון לשיקגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully