וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו חזרה לנצח, אינטר מעולם לא הפסיקה

לאחר חמישה משחקים עקרים, תומאסו רוקי קבע 0:1 ללאציו על פאלרמו. צמד של מייקון סידר ניצחון שמיני ברציפות לאינטר, 1:2 על סיינה

המחזור ה-17 בליגת האיטלקית יצא לדרך בשבת עם שני משחקים. לאציו חזרה לנצח לאחר חמישה משחקים עקרים, עם 0:1 באולימפיקו על פאלרמו משער ניצחון של תומאסו רוקי. אינטר, שהתרכזה בסוף השבוע בעיקר במפגש שמינית גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד, עשתה גם היא את העבודה עם ניצחון 1:2 בחוץ על סיינה. הנראזורי משלימים ניצחון שמיני ברציפות ויוצאים לחופשת חג המולד עם חיוך גדול על הפנים.

סיינה - אינטר 2:1

זה לא הלך קל, אבל אינטר יוצאת לפגרת חג המולד עם ניצחון שמיני ברציפות, לאחר 1:2 בחוץ על סיינה, שהפסידה בבית לראשונה אחרי שבעה משחקים. ז'וזה מוריניו נתן הזדמנות בהרכב למספר שחקנים שלא רואים הרבה דקות משחק כמו לואיס חימנז ומריו באלוטלי והקבוצה שלו התקשתה מאוד במחצית הראשונה. בדקה ה-34 המשיך מייקון עם הברך לרשת לאחר כדור קרן של באלוטלי. סיינה לא ויתרה ואיזנה את המשחק כעבור 10 דקות. חוסיין חארג'ה המשיך את כדור הרוחב של כריסטיאנו דל גרוסו לרשת של ז'וליו סזאר וקבע שוויון.

אינטר לחצה על הדוושה במחצית השניה וחיפשה הכרעה. איברהימוביץ', מונטארי ומייקון היו קרובים, כשמנגד ניסתה סיינה לעקוץ במתפרצות. שער הניצחון נכבש בדקה ה-83 בשיתוף פעולה מצוין בין שני מגני הנראזורי. מקסוול בישל ומייקון השלים צמד פרטי. עד לסיום ניסו עבדול קאדר גאזל ומסימו מקארונה להשיג שוויון, אבל סזאר היה במקום.

אינטר השיגה את ניצחונה השמיני ברציפות והגדילה את יתרונה בצמרת לתשע נקודות. יובנטוס תתארח מחר (ראשון) בברגמו אצל אטאלנטה ותנסה לצמק בחזרה את הפער לשש. מילאן, עדיין לא דיוויד בקהאם תארח את אודינזה.

לאציו - פאלרמו 0:1

לאחר חמישה רצופים ללא ניצחון, לאציו השיגה סוף סוף שלוש נקודות . התכולים לבנים שלטו במשחק לאורך כל 90 הדקות, אבל כבשו רק בדקה ה-66. תומאסו רוקי, שהחמיץ מספר מצבים לפני כן, השתלט על כדור לאחר ערבוביה ברחבה שנוצרה מכדור קרן, ובעט מקרוב לרשת של מרקו אמליה. שבע דקות לאחר השער הורחק פדריקו בלזארטי האורח בכרטיס צהוב שני. פאלרמו ממשיכה לגלות חוסר יציבות. הקבוצה שהשיגה העונה רק חמש נקודות במשחקי חוץ, חזרה שוב ללא נקודות, ולא הצליחה לחלוף על פני יריבתה בטבלה. לאציו עלתה זמנית למקום השישי בסריה A.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully