וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרמיירליג: ניצחון קשה לווילה בדרך למקום השלישי

הקבוצות קטנות פתחו את המחזור ה-18. אסטון וילה עלתה למקום השלישי אחרי 0:1 קשה על ווסטהאם. בלקבורן ניצחה את סטוק 0:3

המחזור ה-18 בפרמיירליג יצא לדרך בשבת, ללא הקבוצות הגדולות. מנצ'סטר יונייטד יצאה לאליפות העולם לקבוצות, והמשחק המרכזי בין ארסנל לליברפול יתקיים ביום ראשון. במשחק המרכזי של היום ניצחה אסטון וילה את ווסטהאם 0:1 ועלתה זמנית למקום השלישי. האל סיטי המפתיעה ספגה תבוסה ביתית 4:1 לסנדרלנד, שעלתה מעל הקו האדום, בלקבורן ניצחה את סטוק 0:3 במשחק הבכורה של המנג'ר סם אלרדייס.


ווסטהאם - אסטון וילה 1:0

הניצחון האחרון של הפטישים באפטון פארק היה לפני שלושה חודשים, למזלם הם הצליחו להשיג נקודות חוץ חשובות מול קבוצות גדולות כמו צ'לסי וליברפול. הפעם עמדה מולם קבוצה קצת פחות גדולה, אבל עדיין גדולה מאוד. אסטון וילה דורגה במקום הרביעי, וניצחון במשחק הזה, השלישי ברציפות, העלה אותה באופן זמני למקום השלישי.

המחצית הראשונה היתה בשליטת המארחים. בדקה ה-13 שלח נ'קוגלו אילונגה את קרייג בלאמי לרחבה במסירה ארוכה. את הבעיטה שלו עצר בראגד פרידל, שהיה המצטיין במגרש במחצית הראשונה. וילה ניסתה לעקוץ במתפרצות. אשלי יאנג בעט לקורה בדקה ה-27. לקראת סוף המחצית הראשונה הציל שוער הפטישים רוברט גרין את קבוצתו מספיגה כאשר עצר בעיטה של יאנג במתפרצת. גם במחצית השנייה המשיכו הפטישים לתקוף ופרידל המשיך להציג יכולת מצוינת בשער. בדקה ה-78 בעט ג'יימס מילנר מקצה הרחבה. הכדור פגע בלוקאס ניל ועבר מעל השוער ההמום. עד הסוף לא הצליחו שחקניו של ג'אנפרנקו זולה להשוות וכעת הם עלולים לרדת מתחת לקו האדום.


בלקבורן - סטוק 0:3

סם אלרדייס, המנג'ר החדש של בלקבורן, נהנה מסגל מלא במשחק הבכורה שלו בקבוצה. המטרה הברורה היתה ניצחון של הרוברס, אחרי 11 משחקים רצופים בליגה ללא ניצחון עם שישה הפסדים. הרוברס גמרו את המשחק כבר המחצית, אחרי שכבשו שלושה שערים ב-27 דקות. בני מקארתי כבש בפנדל בדקה ה-9. ג'ייסון רוברטס הוסיף שער בדקה ה-18, למרות שליטה במגרש של המארחים. מקארתי הוסיף שער שני בדקה ה-27 אחרי שהשתלט על ריבאונד מבעיטה של רוברטס.


פולהאם - מידלסבורו 0:3

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, הצליחו שחקניו של רוי הודג'סון להשיג ניצחון על בורו, שלא ניצחה כבר בשישה משחקים, ועלולה להגיע עד לקו האדום. בובי זאמורה, שחזר מפציעה בפולהאם, נכנס בדקה ה-31 וכבר בדקה ה-40 היה מעורב בשער של ג'ימי בולארד. בדקה ה-53 הכפיל דני מרפי את התוצאה בפנדל. בדקה ה-59 סגרו הקוטאג'רס את הסיפור עם שער של קלינט דמפסי.

האל סיטי הובסה בבית

האל סיטי - סנדרלנד 4:1

המאמן הזמני סבארגיה, שהוביל את סנדרלנד לניצחון 0:4 על ווסט ברומיץ' במחזור הקודם, המשיך את המומנטום עם ניצחון חוץ מרשים מול הקבוצה המדורגת שישית בפרמיירליג. בעקבות הניצחון עלתה סנדרלנד מעל הקו האדום. סטיד מלבראנק העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-10 בבעיטה נהדרת מ-20 מטר. להאל לקח 9 דקות לצאת מההלם ובדקה ה-19 היא כבשה את השיוויון מרגלי ניק בארמבי הוותיק אחרי ערבוביה ברחבה. השיוויון נותר עד הדקה ה-7, אז כבש קיירן ריצ'רדסון לסנדרלנד מבעיטה מרחוק, שפגעה בבלם קמיל זאיאטה. סמואל ריקטס הורחק בדקה ה-79 והשאיר את האל סיטי בעשרה שחקנים, וסנדרלנד ניצלה זאת בדקה ה-84 עם שער נגיחה של קנוויין ג'ונס. דג'יבריל סיסה הצטרף לחגיגה והפך את זה ל-1:4 בדקה ה-90.


בולטון - פורטסמות 1:2

ההפסדים לצ'לסי ואסטון וילה דירדרו את הוונדררס בטבלה, והעובדה שהם ייפגשו את ליברפול, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד בשלושה מארבעת המשחקים הבאים שלהם, רק המחישה את חשיבות הניצחון במשחק הזה. תמיר כהן לא נכלל בסגל של בולטון למשחק הזה. מת'יו טיילור העלה את הוונדררס ליתרון מוקדם כבר בדקה הראשונה, וכבר אחרי שתי דקות כבש ריקארדו גארדנר את השני בנגיחה שדיוויד ג'יימס היה צריך לעצור. בדקה ה-20, בהתקפה הראשונה שלה, צימקה פומפי מנגיחה של פיטר קראוץ'. עד הסיום המשיכו הוונדררס לתקוף אך התוצאה לא השתנתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully