וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשקלון ינסו לחזור לנצח בבית

19.12.2008 / 19:05

עם ארבעה הפסדים מתוך חמישה משחקים ביתיים, תנסה עירוני אשקלון לעלות לרבע גמר גביע המדינה על חשבון קרית אתא האחרונה בטבלה

ליגת העל אמנם יצאה לפגרה של שלושה שבועות, אך את מקומה של הליגה יתפסו בסוף השבוע משחקי שמינית גמר גביע המדינה. המשחק בשלב זה נערך לפני חודש ובו ניצחה מכבי חיפה את הפועל גליל עליון/גלבוע 73:75, והעפילה לרבע הגמר ביחד עם הפועל ירושלים והפועל חולון, שעלו אוטומטית. מחר (שבת, 20:00, אין שידור), תארח עירוני אשקלון את עירוני קרית אתא, ותנסה לתפוס את הכרטיס הרביעי.

אשקלון היא חידה עד כה בליגת העל. לצד ניצחונות משכנעים על עירוני נהריה ובני השרון, השחקנים של עדי אזולאי מפסידים לגבעת שמואל, מכבי ראשון לציון ועירוני רמת גן, שמתמודדות איתה בתחתית. עד כה הפסידה הקבוצה בארבעה מתוך חמשת משחקי הבית שלה.ב אשקלון בטוחים ביכולתם לנצח את האחרונים בטבלה, כמו שעשו במחזור השלישי אז ניצחו בבית 74:96. עמית תמיר, שלא שיחק בשני משחקי הליגה האחרונים, ואושפז בסוף השבוע שעבר בשל מחלה, ייעדר באשקלון. תמיר צפוי לחזור לפעילות רק לקראת משחקי רבע הגמר, אם תעפיל לשם הקבוצה.

בקרית אתא מקווים שמה שלא הולך בליגה, ילך בגביע. שבעה הפסדים רצופים, שלא נקטעו גם בהחלפת מאמן, והצמדות למכבי ראשון לציון במקום האחרון בליגת העל, גורמים ללא מעט אנשים לזלזל בקבוצה הקטנה מהצפון. עם שלושה זרים בלבד, שכשירותו של דאנטה מיליגן מותלת בספק, ועם ניב ברקוביץ' שגם בספק למשחק, ינסו בקרית אתא להדהים את אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully