וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן הבריח את העטלפים

ההולנדי עשה שמות ברחבה, בישל שער להיגואין בדקה ה-3 וריאל ניצחה את ולנסיה 0:1. אתלטיקו מדריד ניצחה 2:3 את אספניול

שבוע לאחר הקלאסיקו הגדול של אירופה וספרד, בו ניצחה ברצלונה את ריאל מדריד (0:2), נפתח היום (שבת) המחזור ה-16 בליגה הספרדית. שבוע לפני היציאה לפגרת חג המולד, פגשה ריאל מדריד את ולנסיה השנייה, בידיעה שמעידה מול שחקניו של אמרי תוציא אותה סופית ממירוץ האליפות. רובן, שחסר ב"אל קלאסיקו" מול בארסה שיחק נהדר, בישל לגונזאלו היגואין שער בדקה השלישית וגם גרם להרחקת בלם ולנסיה קרלוס מרצ'נה. ולנסיה נותרה בפער 8 נקודות מברצלונה, שעלול לגדול מחר ל-11. משחק נוסף יפגיש בקרב מדרידאי-קטאלוני את אספניול, שתארח במונז'ואיק את אתלטיקו מדריד.

ריאל מדריד - ולנסיה 0:1

כשהיא בפער של 12 נקודות מהמוליכה ברצלונה ידעו בריאל ששום דבר חוץ מניצחון לא בא בחשבון בקרב צמרת נוסף בליגה הספרדית. הלבנים יצאו מעודדים קמעא מהמשחק נגד בארסה, אך הגיעו למשחק הבית בסנטיאגו ברבנאו עם שלושה הפסדים רצופים וארבעה בחמשת המשחקים האחרונים. בריאל האמינו כי חואנדה ראמוס, שהגיע לא מכבר למועדון במקומו של ברנד שוסטר, יצליח להוציא את ריאל מהמשבר הלא קל אליו נקלעה. כבר במשחקו הראשון של ראמוס, ה"אל קלאסיקו", הראתה ריאל חוש לחימה שהיה לה חסר עד כה, אך הוא היה בעיקר בהגנה. מול ולנסיה, נתן ראמוס יד חופשית לאריאן רובן, שחקן הכנף שהיה חסר מול ברצלונה, והחל להיכנס לכושר אחרי תקופת פציעות ארוכה.

רובן החזיר למאמן עם פריצות בלתי פסקות באגף. בדקה השלישית עבר רובן שני שחקנים ומסר להיגואין שבעט כדור מסובב שחמק מידיו של שוער ולנסיה, רנאן, ונכנס לרשת. ריאל המשיכה להתקיף, בעיקר מצד ימין של רובן, אך ההולנדי החמיץ או שמסר לחבריו שהחמיצו. חלוץ ולנסיה ונבחרת ספרד, דויד וייה, פתח את העונה בצורה קטלנית וכבש 12 שערים, אך לאחרונה הוא קצת נתקע, כמו יתר הקבוצה, עם שלוש כיבושים החודש, אבל מתוכם פעמיים מנקודת ה-11. וייה המשיך להציג יכולת חלשה והחמיץ, לאחר שנותר לבד מול קסיאס. במחצית השנייה הורחק קרלוס מרצ'נה בצהוב שני, לאחר שחסם את רובן, אך שחקני ריאל המשיכו להחמיץ והתוצאה נותרה בעינה.

אספניול - אתלטיקו מדריד 3:2

השמחה הגדולה הבאה של הקולצ'יונרוס אחרי ההפסד של ריאל לברצלונה, הייתה העובדה כי הם עברו את היריבה העירונית השנואה בטבלה, הודות לניצחון על בטיס (0:2). אתלטי נמצאת בכושר מצוין והיא הגיעה אחרי שלושה ניצחונות ברצף, חמישה בשבעת משחקיה האחרונים. הניצחון הדרמטי על אספניול הוא כנראה המתוק מכולם.

כבר בדקה השישית עלו האורחים ליתרון 0:1, כשמקסי רודריגז בעט לפינה השמאלית. המחצית השנייה היתה חגיגה של שערים. בדקה ה-58 הגיע השוויון המוצדק על פי מהלך העניינים, בעזרת וולה מרשים של סרחיו סאנצ'ז לפינה השמאלית. אתלטיקו לא נבהל ובדקה ה-81 קון אגוארו החזיר לה את היתרון כשבעט לפינה הקרובה וקבע 1:2. גמור? רגע, חברים, רגע. מקסי רודריגז סגר עניין כשחדר לרחבה בדקה ה-90, ביתר את הגנת אספניול וקבע 1:3. 3 דקות בתוספת הזמן הצליח ואלדו לופז לצמק ל-3:2 אך שריקת הסיום הגיעה מיד, ואתלטיקו חגגה.

הקבוצה של חאבייר אגירה נמצאת חזק בתמונת המאבק על אחד המקומות המובילים לליגת האלופות. מנגד, אספניול העונה די מדשדשת, נראית לא טוב ובתקופה הקרובה צפויים לה חיים קשים בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully