וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-בני יהודה: הקרב נגד הקו האדום

שתי הקבוצות מדגדגות את האיזור המסוכן של הטבלה, מי תנשום אוויר הרים צלול ביציאה לפגרה? מילאן מרטינוביץ' ייעדר

שחקני בני יהודה ערכו היום (שישי) את האימון המסכם לקראת משחק החוץ מול עירוני קרית שמונה (שבת, 19:00). הבלם מילאן מרטינוביץ', שנעדר ממרבית אימוני השבוע בגלל מתיחה ברצועה הצידית בברך, ניסה להתאמן עם חבריו ופרש לאחר מספר דקות בגלל כאבים עזים. מרטינוביץ' צפוי להחמיץ את המשחק בצפון. מי שאמור לפתוח במקומו הוא הבלם הקולומביאני איבן גארידו, שיציין הופעת בכורה בהרכב הפותח. גארידו יתופקד לצידו של דין מורי, כאשר עוז ראלי וכפיר אדרי ימשיכו לשחק בעמדות המגינים.

למעט השינוי הכפוי בגלל היעדרותו של מרטינוביץ', לא צפוי המאמן גיא לוזון לערוך שינויים נוספים, לעומת ההרכב שפתח במשחק ההפסד למכבי חיפה. האופציה היחידה לשינוי היא שתמיר כחלון, שהחלים לאחרונה מפציעה, יפתח על חשבונו של פדרו גלבאן בקישור. הקשר לירוי צעירי סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי והוא מחוץ לסגל למשחק. בקבוצה ינצלו את הפגרה הקרובה בכדי להכשיר את צעירי להמשך העונה.

מאמן בני יהודה גיא לוזון אמר לקראת המשחק: "לא צריך להיות גאון גדול בכדי להבין את חשיבות המשחק הזה. מספיק להסתכל על הטבלה בכדי להבין עד כמה אנחנו זקוקים לנקודות. נעשה הכל בכדי לקחת נקודות במשחק הזה ולהמשיך הלאה במאבקי הליגה. אין משחקים קלים ואנחנו מודעים למשימה שעומדת לפנינו".

ארגון האוהדים "אריות יהודה" אירגן הסעה בחינם לאוהדי הקבוצה למשחק בקרית שמונה. ההסעה תצא ביום שבת בשעה 15:00 מפינת רחוב אצ"ל ודרך ההגנה בשכונת התקווה. הקבוצה, לעומת זאת, יצאה בתום האימון המסכם לבית מלון בטבריה, בו תשהה עד לאחר המשחק.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובאצ'ביץ', מהראן ראדי, תומר חמד, פדרו גלבאן (תמיר כחלון), אסי בלדוט ואלירן עטר.

עידן אלי כהן יוצא לדרך

עידן אלי כהן ייפתח מחר (שבת) רשמית כאשר המאמן הוותיק יוביל את שחקני עירוני קריית שמונה בהופעת בכורה העונה, במשחק הבית מול בני יהודה. כהן העביר היום (שישי) את האימון המסכם, ובסיומו הקרין לשחקניו קטעי וידאו שונים. "בני יהודה קבוצה טובה. לא הגיע להם להפסיד בקריית אליעזר", הזהיר כהן את שחקניו.

מהרכב קריית שמונה ייעדר הקשר עבאס סוואן, עקב כרטיסים צהובים. את מקומו ימלא הצעיר המקומי, תומר סויסה, שיקבל אשראי מאלי כהן בקישור האחורי. כמו כן, החלוץ עדן בן בסט חוזר להרכב, אחרי שלא שיחק בשבוע שעבר בגלל הרחקה. יצחק בוזורגי, שהוביל את הקבוצה בשני משחקי התיקו האחרונים, יחזור לעמדת עוזר המאמן.

"חשוב לנצח כדי לצאת עם הרגשה טובה לפגרה", אומרים בקרית שמונה. בקריה מבקשים לצאת לפגרה עם ניצחון, שכן ברור להם כי אחרי הפגרה פני הקבוצה ייראו אחרת, בעקבות ההצהרות של איזי שירצקי ואלי כהן על חיזוק של זרים וישראלים שיגיעו לקבוצה.

המאזן בין שתי הקבוצות בליגת העל עומד על שלושה ניצחונות לקרית שמונה ותיקו אחד. "מקווים לשמור על המאזן גם מחר", אמר הקפטן, יניב לביא. בקריה מצפים שהאוהדים יגיעו בהמוניהם לתמוך בקבוצה, רגע לפני היציאה לפגרה.

ההרכב המשוער: דני עמוס, רן קוזוק, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, חייר סספסדאס, תומר סויסה, גיא צרפתי, עומר פרץ, יובל אבידור, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully