וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: אשקלון דועכת, הסקציה דוהרת

שבוע לפני הקרב הגדול ביניהן, מוליכת הליגה נכנעה לראשל"צ 2:0, נס ציונה ניצחה את בית"ר/שמשון בתוצאה זהה. נצרת עילית-טירת הכרמל 0:5

המחזור ה-15 בליגה הארצית נפתח היום (שישי) ויינעל ביום שבת עם משחק נוסף. במיני הפתעה ניצחה עירוני ראשון לציון בחוץ את המוליכה ערב המחזור הפועל אשקלון 0:2. גם הסקציה לא התרגשה מכך שהיא משחקת בחוץ נגד קבוצה חזקה, בית"ר/שמשון תל אביב, וגברה עליה באותה תוצאה. בקרב מרכז-תחתית טבלה גברה הפועל נצרת עילית הביסה בביתה את עירוני טירת 0:5. שני המשחקים הסתיימו ללא שערים.

המשחק האחרון שיינעל את המחזור יפגיש את הפועל בני ג'דידה, האחרונה בטבלה, עם הפועל מרמורק.

הפועל אשקלון - עירוני ראשון לציון 2:0

הקבוצה של שייע פייגנבוים, שמוליכה את הליגה מזה זמן רב, אירחה במרמורק את הקבוצה מעיר היין. המשחק אחרי מחצית ראשונה ללא אירועים, כדור חופשי שבעט כפיר לייבוביץ' נהדף על ידי השוער האורח דניאל מכלוף. כשנראה שהמשחק הולך לתיקו ללא שערים, הרים בדקה ה-77 הבלם רמי גרשון כדור לרחבה והחלוץ ניסים אסייג המשיך בבעיטת מספרת לפינה. חמש דקות לאחר מכן אותו אסייג התנהל עם הכדור ומסר שטוח לרחבה, וכפיר אודי, שנכנס כמחליף, המשיך בבעיטה למשקוף ופנימה. בדקת הסיום נשראה אשקלון בעשרה שחקנים כאשר יקיר לוסקי ראה אדום. המשחק הבא תצא אשלקון למשחק העונה של בנס ציונה נגד הסקציה.

בית"ר/שמשון תל אביב - סקציה נס ציונה 2:0

הקבוצה התל אביבית אירחה בקרב צמרת את הסקציה. סהר לוי העלה את האורחים ליתרון (49). שי אבוקסיס הכפיל את היתרון בדקה ה-78, בשערו השישי העונה. ניצחון חמישי ברציפות לקבוצה האורחת שעולה למקום השני בטבלה.

הפועל נצרת עילית - עירוני טירת הכרמל 0:5

קרב הצפוניות הפגיש בנצרת את נצרת עילית ממרכז הטבלה וטירת הכרמל, הלפני אחרונה. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה כבש אהרון סולדטו מטירת הכרמל, אלא שהוא כבש לשער קבוצתו והעלה את המארחים ליתרון. תשע דקות במחצית השנייה הכפיל מוטי כלטוב את היתרון של נצרת. עומרי אלמקייס (77), ארז פינטו (84) ואסף בראון (88) הפכו את הניצחון של נצרת עילית להבסה. ליאור ליברמן מטירת הכרמל ראה כרטיס אדום (72).

בני ג'דידה - הפועל מרמורק 1:1
לבני ג'דידה: אריאל בריאן (55). למרמורק: אדיב שרעבי (68 בפנדל)

עירוני בת ים - הפועל אום אל פאחם 0:0

מכבי כפר קנא - הפועל בני טמרה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully