וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד-מכבי נתניה: מלחמת ההגנה בהתקפה

הקבוצה שכבשה העונה 25 שערים מארחת את זו שספגה 11 בלבד, וחולמת לצמק את הפער מהמקום הראשון לנקודה (שבת, 17:20, ספורט 2)

עדיין ללא ניצחון בסיבוב השני, תגיע מכבי נתניה לאשדוד (שבת, 17:20, ספורט 2) כשהמסר של לותר מתיאוס ברור - קודם כל לא לספוג. "תיזהרו מדמיטאר מקרייב, כשהוא ברחבה קשה מאוד לעצור אותו", הבהיר הגרמני לשחקניו והבהיר להם שגם הפריצות של עידן שריקי, שמנצל את התרכזות ההגנה במקרייב מסוכנות.

זאב חיימוביץ עדיין לא החלים מהדלקת בשרירי הבטן, וימשיך לנוח. גולן חרמון, שלא עד אתמול עקב חשש משבר בגבו, כשיר ויפתח במרכז ההגנה לצידו של לואיס מרין. ביוואן פרנסמן מוצהב ואת מקומו יתפוס אלמוג כהן. ג'ורג' בה, שקיבל הודעה על שחרור מהקבוצה בינואר, יפתח על הספסל, כשלמרבה ההפתעה דניאל אומברטו, אשר צפוי לקבל הודעה דומה בשבוע הבא, ממשיך בהרכב. תיירי טאזמטה יחליף את בה, כששכטר יוסט לעמדת החלוץ המרכזי.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, גולן חרמון, לואיס מרין, קלמי סבן, רביד גזל, אלמוג כהן, דניאל אומברטו, שליו מנשה, תיירי טאזמטה, איתי שכטר

באשדוד ממשיכים לבנות על הבית

מ.ס. אשדוד תארח את מכבי נתניה כאשר היא יודעת שניצחון נוסף שלה יצרף אותה לחבורת צמרת ליגת העל. אשדוד מיטיבה לשחק בביתה והשחקנים של המאמן יוסי מזרחי ינסו לצבור שלוש נקודות נוספות, לפני היציאה לפגרת החורף. המשחק מחר יהיה מפגש מסקרן בין ההגנה הנתנייתית החזקה ובין ההתקפה הפוריה של אשדוד שכבר כבשה העונה 25 שערים. המאמן מזרחי יחסר את הקשר האחורי קובי דג'אני, שסובל מקרע בשריר. מתן אוחיון שסיים לרצות עונש הרחקה ואדיר טובול שהחלים ממחלה, חוזרים לסגל של אשדוד.

השוער יוסי שקל יפתח שוב בין הקורות. במשך השבוע בחן מזרחי את השוער גאורגי לומייה, שחזר בינתיים לארצו ועדין לא נתקבלה החלטה סופית לגביו. לומייה צפוי לשוב בעוד מספר שבועות לישראל, הוא אמור להצטרף למחנה האימונים שתקיים הקבוצה באילת בסוף החודש ואז יוחלט אם יוחתם או לא.

רחמים צ'וקול צפוי למלא את מקומו של דג'אני הפצוע וברוך דגו צפוי לחזור להרכב הפותח על חשבונו של אמיר לביא. החלוצים עידן שריקי ודימיטאר מקרייב ימשיכו לשתף פעולה בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, אדיר טובול, יוסי אופיר, רחמים צ'וקול, ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully