וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק האליפות השני: בוקה פוגשת את סן לורנצו

הקבוצה של רוסו, שניצחה את טיגרה במשחק הראשון, רוצה להבטיח את התואר. גונזלס: "לא מחפשים נקמה, אלא תהילה". ריקלמה: "אנחנו רגועים"

המשחק השני בטורניר האליפות המשולש בארגנטינה ייערך ביום שבת (22:30, שידור ישיר בספורט 5 פלוס לייב) ויפגיש את סן לורנצו ומאמנה מיגל אנחל רוסו עם קבוצתו לשעבר, בוקה ג'וניורס, בדיוק שנה ויום לאחר פיטוריו. המשחק, שייערך באצטדיונה של ראסינג קלאב, יאובטח על ידי לא פחות מכ-950 שוטרים.

סן לורנצו ניצחה את המשחק הראשון מול טיגרה 1:2, כך שניצחון על הבוסטרוס יבטיח לה באופן סופי את האליפות. 'אל ציקלון', לפי דבריו של קפטן הקבוצה, אדריאן גונזלס, מחפשת ניצחון בלבד נגד בוקה כדי לזכות בתואר מספר 11 שלה. במשחק הליגה בין שתי הקבוצות שנערך במחזור ה-12 ניצחה בוקה 0:1 וגונזלס התייחס למשחק: "אף אחד לא חושב על נקמה, אנחנו חושבים על תהילה.

"שחקן תמיד רוצה וחושב על הניצחון, מעל כל ספקולציה אחרת ואם נהיה נחושים מספיק נוכל לעשות תוצאה טובה", הוסיף גונזלס. "אנחנו תלויים רק בעצמנו". לגבי המתח השורר בקבוצה לקראת המשחק אמר גונזלס: "יש התרגשות כמו לפני כל משחק חשוב ומכריע. כמובן שאנחנו רוצים שהמשחק כבר יחל, אבל אנחנו רגועים ומשוחררים".

לגבי המצב הפיזי של הקבוצה, שתשחק את משחקה השלישי תוך שבעה ימים אמר הקפטן: "המצב הפיזי שלנו טוב מאוד. הרבה טענו שנפלנו מהרגליים במחצית השנייה נגד טיגרה, אבל אם היה נשרק הפנדל לטובתנו במחצית הראשונה, אנשים היו מדברים אחרת".

ריקלמה: "אם נהיה מרוכזים, ננצח"

בוקה תערוך את משחקה הראשון בטורניר, כאשר ניצחון שלה יציב אותה בעמדת מצוינת לקראת המשחק נגד טיגרה. אז היא תזדקק לתיקו כדי לזכות באליפות. גם תיקו ישאיר לה סיכוי לא רע לזכות באליפות.

קפטן בוקה ג'וניורס, חואן רומן ריקלמה, שיבח את הקבוצה אותה יפגוש ביום שבת: "הם ניצחו את ארבעת המשחקים האחרונים שלהם והם מגיעים רגועים למשחק. אנחנו רוחשים להם כבוד, אבל יודעים שאם נעשה את הדברים כפי שאנו יודעים ונהיה מרוכזים ננצח אותם".

ריקלמה נשאל האם המשחק הזה הוא הסופרקלאסיקו וענה: "הסופרקלאסיקו שלנו זה תמיד נגד ריבר פלייט לא נגד סן לרונצו, להם יש גם דרבי גדול נגד הורקאן". הקפטן הצהוב-כחול דיבר אף הוא על משחק הניצחון של קבוצתו בליגה על סנלו: "באותו משחק נתנו מחצית ראשונה מבריקה", הסביר ריקלמה. "נקווה שגם ביום שבת נחזור על אותה יכולת. אנחנו רגועים ומאוד בטוחים בעצמנו".

יחד עם זאת, ריקלמה יודע שזה לא יהיה קל נגד סנלו: "פאבלו בריינטוס משחק מצוין. גונזלו ברחסיו שחקן מאוד חשוב במערך שלהם, אנדראס סילברה משחק בשקט, אבל לפתע הוא מופיע וכובש. יש להם שחקנים עם הרבה ניסיון, וזה קריטי בסוג משחקים כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully