וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-סכנין: מומנטום זו מילה גסה? תלוי למי

הצהובים לא ניצחו בחמשת המשחקים האחרונים שלהם, ולא חושבים על אפשרות אחרת לקראת הפגרה. סכנין לא הפסידה החודש

שחקני מכבי תל אביב סיימו הבוקר את ההכנות לקראת קרב התחתית בו תארח מחר (שבת, 19:30, בלומפילד) הקבוצה את בני סכנין. הצהובים לא ניצחו בחמשת המשחקים האחרונים שלהם והפסד מחר עשוי לדרדר את הקבוצה עד המקום ה-11 בתחתית הטבלה.

בסיבוב הקודם הצליחה מכבי לנצח את סכנין 2:3 בקרית אליעזר, במשחק היחיד בו כבש איליה יבוריאן שער במסגרת הליגה העונה. מחר יפגשו שוב יבוריאן ומאור בוזגלו את האקסית מהשנה שעברה ובקרית שלום מקווים להשיג שלוש נקודות חשובות ויקרות לפני היציאה לפגרת החורף.

"תהיו מוכנים למשחק מאוד אגרסיבי מחר", אמר היום המנג'ר אבי נמני לשחקניו במהלך התרגול הטקטי באימון. "סכנין משחקת חזק ואגרסיבי והם עושים הרבה מאוד פאולים, אנחנו צריכים לבוא מוכנים ואגרסיביים גם מהצד שלנו", הוסיף נמני.

על פי התרגול הטקטי ביומיים האחרונים נראה שנמני מתכנן לפתוח במערך התקפי שיכלול שני חלוצים, כאשר איליה יבוריאן, עמנואל מאיוקה ויאניק קאמאנן מתחרים ביניהם על שני המקומות בהתקפה. גם הבוקר הרבה נמני לערוך שינויים בחולייה הקדמית בתוך ההרכב הפותח שתורגל, ואחרי שני משחקים רצופים בהם הקבוצה לא כבשה שער הוא עדיין מתלבט בנוגע לחלוצים שיפתחו.

דרגוסלב יבריץ' שסובל ממתיחה בשרירי הגב, ירד לקבל טיפול דקות ספורות לפני סיום האימון. במכבי הרגיעו ואמרו שהשוער יהיה כשיר מחר במאת האחוזים ויפתח בהרכב. המגן אורי שטרית יפתח באגף שמאל במקומו של שרן ייני המורחק ואילו דור מלול ימשיך לקבל קרדיט באגף ימין. אבי יחיאל ומשה מישאלוב יתופקדו שוב במרכז ההגנה.

הקשר דולי ג'ונסון, שהציג הבוקר תספורת אפרו שהצליחה לשעשע את שחקני הקבוצה והצוות המקצועי, ישחק בקישור האחורי לצידם של ג'ונתן אסוס וגיז'רמו ישראלביץ', כאשר מאור בוזגלו יצטרף לשני החלוצים שיקבלו את חולצת ההרכב הראשון. יוסי שבחון צפוי להתחיל את המשחק מהספסל. הבלם הפצוע איגור טומאסיץ', שסובל ממתיחה חזקה בשרירי המפשעה, שוב לא יהיה בסגל למשחק.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', דור מלול, אבי יחיאל, משה מישאלוב, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, ג'ונתן אסוס, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, איליה יבוריאן, עמנואל מאיוקה (יאניק קאמאנן)

"חייבים לחזור עם נקודות מבלומפילד"

"צריכים להמשיך במומנטום, חייבים לחזור עם נקודות מבלומפילד", זהו המסר שהחדיר מאמן בני סכנין, אייל לחמן, בשחקניו ערב משחק החוץ מול מכבי תל אביב. לחמן קיים היום (שישי) אימון מסכם בו תירגל את ההרכב שצפוי לעלות מחר. במהלך האימון ביקש לחמן משחקניו לשמור על משמעת טקטית ולמלא את ההוראות.

להרכב בני סכנין יחזרו שני המוצהבים, מזואה אנסומבו וחאמד גנאים, שלא שיחקו בשבוע שעבר מול מכבי נתניה. עוד אחד שחוזר לסגל לאחר היעדרות ארוכה הוא הקשר יניב לוזון, שימתין על הספסל להזדמנות שלו.

הקשר חיים בנון, שהצטיין בשני המשחקים האחרונים, יחזור לספסל, החלטה שמעוררת לא מעט ביקורת בסכנין. מי שייעדר זה השבוע השני ברציפות הוא המגן השמאלי, בסאם גנאים, שסובל מפציעה. בהתקפה לחמן עדיין מתלבט בין אושרי גיטא לברזילאי מייקון דוס סנטוס.

בסכנין לא שוכחים את העובדה שחלוץ מכבי תל אביב, איליה יבוריאן, שעשה עונה נפלאה בסכנין, כבש העונה שער אחד בלבד, לרשת סכנין בסבוב הראשון בקריית אליעזר. "אני מאחל לו שיפציץ בלי הפסקה, אבל רק אחרי המשחק מולנו", אומר הקשר חאלד חלאילה.

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, מזואה אנסומבו, חאלד חלאילה, חאמד גנאים, יחיאת צגאי, מייקון דוס סנטוס (אושרי גיטא) אובודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully