וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאנו: "הנבחרת? זה פרק שנסגר מבחינתי"

חלוץ סמפדוריה היה מאושר מההעפלה באופ"א על חשבון סביליה, אבל התייחס גם לעתידו הבינלאומי. חימנז: "לאף אחת מהקבוצות לא הגיע לנצח"

הכותרת של משחקי גביע אופ"א אמש (חמישי) הייתה ללא ספק הדחתה של סביליה מהמשך המשחקים. האנדלוסים, שזכו במפעל ב-2006 וב-2007, המריאו לגנואה כשהם יודעים שתיקו מול סמפדוריה יספיק להם בשביל להעפיל לשלבי הנוק אאוט, אבל הפסידו 1:0 אחרי שער של ג'ונתן בוטינלי בדקה ה-75 ונזרקו.

"התוצאה הייתה מאוד לא הוגנת, אבל זהו הכדורגל", עיכל מאמן סביליה, מאנולו חימנז, את ההפסד וההדחה, "אני מאוכזב. אני מאמין שלאף אחת מהקבוצות לא הגיע לנצח הערב, אבל תמיד הייתה סכנה שנספוג וזה קרה לנו בצורה הטיפשית ביותר. היו לנו מספיק נקודות כדי לעלות שלב, אבל לא הצלחנו לכבוש. אני מברך את סמפדוריה. היא הייתה יריבה קשה מאוד שמשחקת כדורגל קשוח ולא נותנת לך לשחק כדורגל".

"הגיע לנו לעלות שלב תודות להקרבה שעשינו לאורך כל הדרך", חלק על חימנז קפטן סמפדוריה, אנטוניו קסאנו, "היום כתבנו עוד פרק בהיסטוריה של המועדון כי עברו 16 שנה מאז הצלחנו להגיע למקום כזה באירופה. אני מקווה שעכשיו נחתים כמה שחקנים בינואר ונתחזק לקראת השלבים הבאים של המפעל".

קסאנו נשאל גם הנבחרת וענה, אולי במפתיע ואולי לא לאור ההתעלמות של מרצ'לו ליפי ממנו. "האזורי? זה פרק שנסגר מבחינתי", אמר החלוץ הכשרוני והפרוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully