וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-הפועל ת"א: שינויים ושיפורים?

אלי מחפוד מתכנן שלושה שינויים בהרכב של המלאבסים, בעוד שאלי גוטמן ייאלץ להסתדר ללא טופוזאקוב המורחק באיצטדיון ר"ג

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, החליט לערוך מספר שינויים בהרכב הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. בין השינויים, המגן השמאלי שוקי נגר צפוי לחזור להרכב על חשבונו של שגיב כהן, ואילו הבלם, גל כהן, יוסט לעמדת הקישור האחורי ויפתח על חשבון מרק גורמן. איציק כהן, שלא קיבל הרבה דקות העונה, יפתח בחוליית ההגנה.

החלוץ אחמד קאסום, שעלה לועדת משמעת חשאית בחודש שעבר ונקנס בשל העובדה שעבר ניתוח ללא אישור, קיבל רק שלשום את ההודעה הרשמית כשלא קיבל את משכורתו. כזכור, כבר לפני מספר שבועות אמרו במועדון כי החליטו לקנוס את השחקן, אך הוא מצידו טוען כי עד כה לא קיבל את ההודעה הרשמית עד שלשוםץ קאסום אמר לחבריו בקבוצה: "חבל שקראתי את זה קודם בתקשורת ורק אחר כך קיבלתי הודעה שאני לא מקבל משכורת. מילא שהחליטו להעניש, אבל לפחות היו מחלקים את הקנס לתשלומים".

הצוות המקצועי מאמין ששמעון אבוחצירא יחזור לכבוש כבר השבוע, והוא יעלה בהרכב הראשון לצידו של עמנואל בנאיני. בקבוצה עדיין מגדירים את היעדרותו של פטי נימבה כ"קריטית".

הפועל פ"ת: שביט אלימלך, אורי אוזן, איציק כהן, סטיבן אופיי, שגיב כהן, אייל שן, יוסי רוזן, גל כהן, ג'וניור ויזה, עמנואל בנאיני, שמעון אבוחצירא.

"בואו נוכיח שאנחנו יציבים"

שחקני הפועל תל אביב סיימו הבוקר (שישי) את ההכנות לקראת משחק החוץ בו תתארח הקבוצה אצל הפועל פתח תקווה באצטדיון רמת גן. המשחק יערך באצטדיון הלאומי בגלל שזרוע החורף באורווה.

המאמן אלי גוטמן ערך לפני אימון הבוקר אסיפה טקטית לשחקניו והקרין להם קטעים ממשחקה של הפועל פתח תקווה. המאמן גם ניתח עם שחקניו חלק מהטעויות שהם ביצעו במשחק הקודם בשבוע שעבר מול קרית שמונה. "יש לנו משחק חשוב מחר ואם ננצח אותו נוכיח שאנחנו יציבים", אמר גוטמן לשחקניו לקראת המשחק האחרון לפני פגרת החורף.

גוטמן ייאלץ להסתדר מחר ללא הבלם אלין טופוזאקוב, שספג כרטיס אדום במשחק מול קרית שמונה ונענש בהרחקה משני משחקים. מי שימלא את מקומו של טופואקוב במרכז ההגנה יהיה דגלאס דה סילבה, שחוזר לעמדתו הטבעית כבלם.

דימיטאר טלקיסקי, שעלה במשחקים האחרונים מהספסל וכמעט תמיד הביא שינוי עם כניסתו, יחזור להרכב. ביברס נאתכו יתופקד הפעם בקישור האחורי לצידו של שי אבוטבול, כאשר אביחי ידין צפוי לאבד את מקומו בהרכב והוא יפתח על הספסל. גוטמן מתכנן לפתוח במערך התקפי מחר כאשר החלוץ מהראן לאלה יתופקד בחוד לצידו של סמואל יבואה מלך השערים של ליגת העל.

הרכב משוער: וינסנט אניימה; עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה, ואליד באדיר, יגאל אנטבי; שי אבוטבול, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, דימיטאר טלקיסקי; מהראן לאלה, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully