וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנסים לצאת מהבור

מכבי תל אביב מחפשת ניצחון ראשון אחרי למעלה מחודש מול בני סכנין, שנמצאת במקום האחד לפני אחרון. אלא שגם הפעם לא נראית אופטימיות באופק

משחק מספר 53: מכבי תל אביב – בני סכנין 1.5, 3.0, 4.0

אחת העונות הרעות ביותר של מכבי תל אביב נמצאת בשלב מתקדם, כלומר במחזור ה-14, ורבים מתקשים להאמין למיקום של הצהובים, שמדורגים נכון לעכשיו במקום השמיני עם 15 נקודות, שתי נקודות בלבד יותר מבני סכנין שנמצאת במקום האחד לפני אחרון. ממש בלי שציפינו, מכבי תל אביב פוגשת לקרב תחתית את אותה סכנין בניסיון לקחת קצת אוויר להמשך המאבקים שמצפים לה, ואיך נגיד את זה בעדינות? ההמשך לא הולך להיות יותר קל.

מכבי תל אביב מחזיקה במאזן של שלושה ניצחונות, שש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. בבלומפילד היא עד עכשיו השיגה פחות נקודות מאשר במשחקי החוץ (שבע לעומת שמונה). היא כבשה רק ארבעה שערים במבצרה, זאת בשבעה משחקים. בני סכנין לעומת זאת עם מאזן של שלושה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. הסכנינאים משחקים יחסית לא רע בחוץ לעומת הבית (שש נקודות לעומת שבע בדוחא). הם כבשו חמישה שערים וספגו תשעה.

שחקניו של אבי נמני מגיעים להתמודדות אחרי תיקו מכוער באורווה מול מכבי פתח תקווה, במשחק שהיה נטול הזדמנויות בשני הצדדים. עוד קודם לכן סיימה מכבי תל אביב בתוצאת 0:0 דומה מול בית"ר ירושלים. קדם למשחק מול האלופה הפסד לבני יהודה 3:2, אחרי שכבר פיגרו הצהובים 3:0. עוד קודם לכן חוותה מכבי הפסד בדרבי להפועל 2:0 ולפני כן סיימו ב-2:2 מול מ.ס. אשדוד. ניצחון הליגה האחרון של מכבי היה על הפועל פתח תקווה לפני יותר מחודש (0:1).

סכנין מגיעה להתמודדות אחרי תיקו 1:1 שכפתה על מכבי נתניה בדקות הסיום. עוד קודם לכן שחקניו של אייל לחמן ניצחו 1:2 את מכבי פתח תקווה בדוחא, סיימו ב-0:0 נגד בית"ר ירושלים במשחק הקרבה יוצא מן הכלל בטדי, הפסידו 2:0 לבני יהודה וניצחו 0:1 את הפועל תל אביב. אז מה יהיה לנו הפעם? האם מכבי סוף סוף תחגוג ניצחון אחרי תקופת היובש שהיא עוברת? על פניו נראה שכן, אך אנחנו לא ממש מאמינים שסכנין תוותר ולכן הולכים על תיקו, שיניב לנו יחס מצוין של פי 3.0 מסכום ההימור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully