וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מפה, אחד משם

הטור הראשון השבוע מכיל את משחקי ליגת העל והליגה הלאומית, ואילו השני כבר חוצה לספרד, איטליה וצרפת, שם האלופות מחפשות ניצחונות

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 16.35 (10 ש"ח יניבו 163 ש"ח)

משחק מספר 2: הפועל ירושלים – הפועל חיפה. האדומים של שלומי דורה סוף סוף הרגישו את טעמו של הפסד אחרי פתיחת עונה כמעט מושלמת. חיפה נכנעה ביום שני האחרון לעירוני רמת השרון ופתאום הפער מהפועל רמת גן עומד רק על חמש נקודות. אנו משערים שהיא תסבול מחוסר ביטחון בעקבות אותו הפסד ותסיים בתיקו בטדי. ההימור: איקס (2.75)

משחק מספר 41: הפועל פתח תקווה – הפועל תל אביב. הפועל תל אביב לא הפסיקה לקטר בשבוע האחרון על טעויות שיפוט והראש שלה היה עסוק בעיקר בתיקו ובפנדל שניתן לעירוני קרית שמונה במשחק מולה בשבוע האחרון. פתח תקווה מנגד מגיעה אחרי שהושפלה מול אשדוד ותנסה לתקן את המעוות בקופסא. אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (2.9)

משחק מספר 47: הפועל קרית שמונה – בני יהודה. בני יהודה הציגה כדורגל טוב יחסית נגד מכבי חיפה אך לא השכילה להבקיע ולהוציא נקודות. הפועל קרית שמונה, עם מאמן חדש על הקווים, מקווה לצאת לדרך חדשה של ניצחונות ועם כל מה שאומרים על מאמן חדש, אנו נוטים ללכת עם קרית שמונה ולנקודות ראשונות של אלי כהן. ההימור: 1 (2.05)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 9.36 (10 ש"ח יניבו 94 ש"ח)

משחק מספר 66: ריאל מדריד – ולנסיה. אחרי האל קלאסיקו, אלופת ספרד יכולה לקוות שהיכולת הטובה שהיא הציגה תוציא אותה לדרך חדשה. אלא שהיא פוגשת יריבה מאוד לא פשוטה כולנסיה, שמדורגת מעליה במקום השני ובינתיים קרובה יותר לברצלונה ממנה. דווקא מכאן אנו מאמינים שריאל תנצח. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 70: סיינה – אינטר. באינטר אין אנרגיות טובות לאחרונה באירופה, אך בליגה ז'וזה מוריניו יודע שקבוצות הצמרת יצטרכו לעבוד קשה כדי להדביק את הפער שנפתח, שש נקודות. עם רצף של שבעה ניצחונות, סיינה, שנמצאת במקום ה-15, תתקשה מול האלופה, אך תגונן היטב ותוציא תיקו מפתיע. ההימור: איקס (3.25)

משחק מספר 72: קון – ליון. אלופת צרפת נמצאת באחת העונות הפחות טובות שלה ומקדימה רק בשלוש נקודות את מארסיי, שדולקת אחריה בפער של שלוש נקודות. בליגה ליון לא ניצחה כבר ארבעה משחקים ובשבוע שעבר היא חילצה 0:0 מול אותה מארסיי בסוג של משחק עונה. למרות זאת, קון תשיב אותה למסלול הניצחונות. ההימור: 2 (1.6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully