וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: הערוץ הראשון ישדר את גמר אליפות ישראל

במשחקים, שיתקיימו בשישי הבא, ישחקו הטניסאים הבכירים, ביניהם שחר פאר ודודי סלע. ביום ראשון יתקיימו ברעננה משחקי גמר גביע המדינה

בשבוע הבא תתקיים ברעננה אליפות ישראל בטניס ומי שקנה את זכויות השידור על משחק הגמר הוא הערוץ הראשון, שישדר את המשחק. מנכ"ל איגוד הטניס, משה חביב, הגיע לסיכום עם מנהל מחלקת השידורים של הערוץ הראשון, ששי אפרתי, לפיו הערוץ ישדר את משחקי הגמר לנשים ולגברים שיתקיימו ביום שישי הבא בשידור חי.

האליפות עצמה, שתתקיים לזכרו של אבנר ברק ובחסות 'פסגות בית השקעות', תחלק פרסים בסך של 53 אלף ש"ח. משחקי המוקדמות יתקיימו ב-19 וב-20 לחודש ויהיו פתוחים החל מגיל 13 בגברים ומגיל 13 בנשים. בבית הגמר צפויים לשחק השחקנים הבכירים בארץ, כשהראל לוי ינסה להגן על התואר מהשנה שעברה, כשבדרכו יתחרו גם המחבט הבכיר של ישראל, דודי סלע, וכמובן נועם אוקון ואמיר ויינטרוב. בנשים אלופת השנתיים האחרונות, שחר פאר, תנסה להגן על התואר, עליו תתמודדנה גם ציפי אובזילר, יוליה גלושקו, חן אסטרוגו וקרן שלמה.

עוד לפני שאליפות ישראל שתיפתח ביום שני, יתקיימו ביום ראשון ברעננה משחקי גמר גביע המדינה. משחקי גמר הנשים ייפתחו בשעה 10:00 ויפגישו את ציפי אובזילר מאס"א מול חן אסטרוגו מגבעת אלה, ואת קרן שלמה מאס"א מול יעל גליצנשטיין מגבעת אלה. במקרה של שוויון ביחידים יעלו לזוגות קרן שלמה ויוליה גלושקו נגד עופרי לנקרי ואור מאיר.

משחק הגמר לגברים ייפתח בשעה 14:30 ויפגיש את סער סטיל מאס"א ואת אמיר ויינטרוב מרמלה. בשעה 16:00 צפויים לעלות הראל לוי מאס"א נגד נועם אוקון מרמלה. למשחקי הזוגות, אם יהיה צורך בהם, יעלו הראל לוי וישי חדש נגד נועם אוקון ונועם בר. ביום שני יקיים איגוד הטניס מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully