וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מרטינוביץ' בספק לשבת

18.12.2008 / 20:22

הבלם הסרבי סובל ממתיחה ברצועת הברך ויעבור מבחן כשירות לפני קרית שמונה. לוזון: "לא צריך להיות גאון בכדי להבין את חשיבות המשחק"

שחקני בני יהודה ערכו הערב (חמישי) אימון טקטי לקראת משחק החוץ מול הפועל קרית שמונה בשבת. הבלם מילאן מרטינוביץ' שסובל ממתיחה חזקה ברצועת הברך לא התאמן והוא בספק גדול למשחק. מרטינוביץ' נפגע במהלך משחק ההפסד למכבי חיפה ביום שני ועבר טיפולים במהלך השבוע.

"הסיכויים שלו לשחק בשבת הם חמישים- חמישים. קשה להגיד עכשיו, תלוי איך הוא ירגיש בשבת", אמרו הערב בשכונה. בכל מקרה, מרטינוביץ' צפוי לערוך מבחן כשירות ביום שבת בבוקר ואז יוחלט סופית אם הוא יטול חלק בהתמודדות החשובה או לא. במידה והבלם הסרבי לא יוכל לשחק, צפוי איבן גארידו הקולומביאני למלא את מקומו בהרכב הפותח.

גם הקשר לירוי צעירי, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי, לא התאמן הערב ובוודאות יהיה מחוץ לסגל בשבת. לעומתו, ערך הקשר תמיר כחלון אימון מלא והוא כשיר לחלוטין. כחלון יפתח את המשחק על הספסל וייתכן כי ישולב במהלך המשחק.

המאמן גיא לוזון התייחס להתמודדות מול היריבה הצפונית ואמר: "לא צריך להיות גאון גדול בכדי להבין את חשיבות המשחק הזה. מספיק להסתכל על הטבלה בכדי להבין עד כמה אנחנו זקוקים לנקודות. נעשה הכל בכדי לקחת נקודות במשחק הזה ולהמשיך הלאה במאבקי הליגה. אין משחקים קלים ואנחנו מודעים למשימה שעומדת לפנינו".

לוזון התייחס להיעדרות האפשרית של הבלם מרטינוביץ' והוסיף: "זה בכלל לא חשוב מי ישחק ומי לא, הקבוצה לא בנויה רק על שחקן אחד וכל מי שיעלה לשחק יצטרך להיות במיטבו ולתת את הכל בשביל הקבוצה".

ארגון האוהדים "אריות יהודה" אירגן הסעה בחינם לאוהדי הקבוצה למשחק בקרית שמונה. ההסעה תצא ביום שבת בשעה 15:00 מפינת רחוב אצ"ל ודרך ההגנה בשכונת התקווה. הקבוצה, לעומת זאת, תצא בתום אימון הצהריים מחר לבית מלון בטבריה, בו תשהה עד לאחר המשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully