וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "יש שחקנים שצריכים להשקיע הרבה יותר"

18.12.2008 / 18:51

במכבי ת"א מצפים לשינוי מומנטום לקראת המפגש מול סכנין. ג'ונסון: "המטרה כרגע היא לא להפסיד". יבוריאן או שבחון יפתחו במקום קאמנאן

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

ללא שרן ייני המורחק, מכבי תל אביב תנסה בשבת הקרובה לחזור למסלול הניצחונות אחרי שהאחרון שהשיגה היה לפני יותר מחודש על הפועל פתח תקווה. בינתיים במכבי משדרים אופטימיות לגבי ההמשך ובמיוחד לקראת המשחק החשוב מול בני סכנין.

הקבוצה ערכה הערב (חמישי) אימון טקטי באיצטדיון בלומפילד וכבר עכשיו ברור שמי שיחליף את ייני בהרכב הוא אורי שטרית, ששב להרכב אחרי סיבוב שלם במהלכו התאושש מפציעה וסופסל מסיבות מקצועיות. כמו כן, צפוי נמני להרכיב את איליה יבוריאן או יוסי שבחון במקום יאניק קאמנאן.

במהלך האימון החליף נמני גם בין מאור בוזגלו לרודי חדד והציב לפרקים את ליאור ז'אן על חשבונו של דולי ג'ונסון. מן הסתם נמני לא יערוך כל כך הרבה שינויים בהרכב, אך אין ספק שהוא שולח בכך יותר מרמז לשחקנים שלו שמי שלא יתאמץ ימצא את עצמו מחוץ להרכב. הבלם הפצוע איגור טומאסיץ' שוב לא התאמן ולא יהיה בסגל המשחק. בתוך כך התבשרו היום במכבי שהחלוץ היהודי מארמניה ששיחק באוזבקיסטן, קרלן אברמוב (21), שנבחן בקבוצה במהלך הקיץ, נהרג בתאונת דרכים בטשקנט.

ג'ונסון: "המטרה היא לא להפסיד"

עוד לפני תחילת האימון התייחס נמני למשחק הקרוב מול סכנין והחמיא ליריבה: "יש לנו משחק חשוב מאוד נגד קבוצה שנמצאת במומנטום טוב, אבל לנו יש את הרצונות והשאיפות שלנו. אנחנו באים חיוביים לכל משחק. יש לנו דרך וסבלנות. אנחנו נגיע לאן שאנחנו רוצים. אנחנו מתעסקים כרגע במשחק הקרוב, מבינים את הקושי שמצפה לנו ומקווים לאחר הפגרה לתפוס רצף של משחקים שיעלה אותנו בטבלה ויחזיר לנו את הביטחון".

נמני התייחס גם לבעית חוסר המחץ של חלוציו, ואמר: "בהתחלה אמרו שיש לנו בעיה בהגנה, עכשיו אומרים שיש לנו בעיה בהתקפה. אנחנו קבוצה, אנחנו לא מחלקים את הקבוצה לשניים. כמובן שאנחנו רוצים שכל המערכים יעבדו יחד, זה גם מה שיקרה". על השינויים הצפויים בינואר, הוסיף: "אנחנו לא מתעסקים בשלב זה בחלון ההעברות. אחרי המשחק נגד סכנין יהיה לנו מספיק זמן בשביל זה. לתוצאה בשבת לא תהיה משמעות לגבי החיזוק, אנחנו רוצים לנצח. יש שחקנים שצריכים להשקיע הרבה יותר, אבל אנחנו לא מתעסקים בדברים שליליים שקרו בעבר, אנחנו רוצים להיכנס למומנטום חיובי וחושבים רק בצורה חיובית".

דולי ג'ונסון התייחס גם הוא לחשיבות המשחק, ואמר: "המשחק הזה מאוד חשוב לנו. אנחנו מאוד מאמינים שאנחנו בדרך הנכונה. מכבי זה מועדון גדול. אנחנו אמנם לא מנצחים, אבל גם לא מפסידים וזה חשוב. אין לי ספק שהשערים עוד יגיעו בעתיד. יש לנו חלוצים טובים, היה לנו קצת מזל רע, אבל זה הכדורגל. אני והחברים שלי לקבוצה עובדים קשה כדי לשנות את הדברים. אליפות היא לא המטרה שלנו כרגע, המטרה היא לא להפסיד, לנסות ליהנות מכדורגל גם אם נהיה במרכז הטבלה. זה לא טוב, אבל זה גם לא רע. כל קבוצה רוצה לנצח ולהיות בצמרת, אבל מישהו צריך להיות גם במרכז הטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully