וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום שלישי לנבחרת הנוער בטורניר החורף

שחקניו של אלי אוחנה נוצחו 2:1 על ידי נבחרת רומניה וסיימו ללא התואר. נבחרת הנערים סחטה תיקו 1:1 מסרביה והשיגה את המקום השני

נבחרת הנוער הישראלית נוצחה היום (חמישי) 2:1 על ידי הנבחרת המקבילה של רומניה במשחק הנעילה של טורניר החורף. שחקניו של אלי אוחנה סיימו במקום השלישי עם 3 נקודות (ניצחון ושני הפסדים), כשאת התואר קטפה נבחרת הנוער של גרמניה.

המחצית הראשונה במגרש העירוני ביבנה הייתה חלשה, כששתי הנבחרות מתקשות להגיע למצבים ליד השערים. היחיד שהבריק בנבחרת הישראלית היה אייל גולסה, על נעליו האדומות והשליטה הנפלאה בכדור. הכישרון ממכבי חיפה הוחלף במחצית, ככל הנראה בגלל פציעה קלה, ושלומי לוי שעלה במקומו, כבש את שער היתרון הישראלי בדקה ה-47.

מכאן עברה השליטה לרגלי הרומנים, כשישראל מתבססת בעיקר על התקפות מתפרצות שבדרך כלל הסתיימו במצבי נבדל של החלוץ סמיר חכים. בדקה ה-79 הושג השיוויון הרומני, לאחר שמריוס אלבו ניצל חור באגף השמאלי של ההגנה הישראלית הכבדה ולא נכשל מול אריק ינקו. שוערה של הפועל תל אביב הספיק למנוע מספר אי נעימויות סמוך לשערו, אך בדקה ה-86 נכנע לשער במתפרצת של קטלין קרצ'יון, שבא מיד בתגובה לבעיטה חופשית של אדיר ממן לקורה.

המאמן אלי אוחנה אמר בסיום לאתר ההתאחדות: "זו נבחרת עם עתיד. הטורניר היה חשוב על מנת שהשחקנים יצברו ניסיון מול שחקנים פיזיים יותר. היום היה המשחק הטוב ביותר שלנו, ונקווה שבטורניר המוקדמות האירופי נסיים ראשונים. חשוב שמסורת טורניר החורף תישמר".

הרכב נבחרת ישראל: אריק ינקו; עדי נמני, צחי מחלוף, מישל נחמיאס, ריף פרץ; אדיר ממן, ברק משה, אייל גולסה (שלומי לוי 46), ארתור אטדז'אנוב (מאיר אלקבץ 60); פיראס מוגרבי (פיליפ אבו מאנה 72), סמיר חכים (אדם כרמיה 62).

נבחרת הנערים במקום השני

נבחרת הנערים הישראלית חתמה גם היא את משחקיה, כשסיימה בתיקו 1:1 בנס ציונה מול סרביה. ישראל זכתה במקום השני עם 4 נקודות, כשאת הגביע למקום הראשון קיבלה הנבחרת הטורקית.

הסרבים היו אלה שעלו ליתרון ראשון, אך נבחרתו של טל בנין השוותה בדקת הסיום, הודות לשער עצמי של מגן סרבי. המאמן אמר לאתר ההתאחדות: "היה טורניר טוב. אני מקווה שהשחקנים ייקחו את הכלים שהענקנו להם וישתמשו בהם בעתיד".

הרכב הנבחרת: אבירם זיאת; משה כחלון, גל דהן (אור לגריסי 68), טאלב טוואטחה, אלי דסה; לוטם זינו (זך יוסף 73), רועי קהת, חאלד סוואן (עאהד עזאם 50), הראל פולק, עידן שפשה; וויאם מוסא (חן ראובן 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully