וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי אלן: "הקוף על הגב שלנו ממשיך לגדול"

ריי אלן יודע שרצף הניצחונות של הסלטיקס מתחיל להוות מעמסה על הקבוצה, אך יודע: "זה קוף טוב". וגם: כמה קרוב/רחוק CP מסטוקטון?

אטלנטה חיכתה ליום הזה הרבה זמן. מפתיחת העונה ההוקס שואפים להצהיר שהשנה הזאת הקבוצה יכולה להגיע רחוק, ביטחון שצברו באטלנטה מאז המפגש המרתק מול הסלטיקס בפלייאוף של שנה שעברה. את העונה הזאת אטלנטה פתחה בצורה חיובית, אבל המשחק מול האלופה הטריף את העיר לחלוטין, כשהאולם התמלא (ב-18,729 צופים) בפעם הרביעית בסך הכל. כל סלבריטאי האזור הגיעו לאולם, עשרות מצלמות טלוויזיה עקבו אחר השחקנים, הראפר לודקריס הופיע בהפסקה, המשחק הועבר מחוף לחוף והיו מי שהגדירו בעיר את האירוע כ"המשחק של העונה הרגילה הכי חשוב שהיה לנו זה עשר שנים". אבל אז הגיעה בוסטון, שהזכירה שהיא אלופה.

הפעם מי שלקח פיקוד היה קווין גארנט, עם 10 נקודות ברבע האחרון, כשקלע 5 מ-5 אחרי שזייף במשך רוב המשחק (עד לפתיחת הרבע המכריע) עם 2 מ-10 מהשדה. "אמרתי ל-KG שייקח את המשחק עליו", אמר רייג'ון רונדו בסיום, "ביקשתי ממנו שיעשה משהו, והוא אמר 'אין בעיה'". ואכן, בוסטון כבר עם ניצחון 16 ברציפות (עם ניצחון עשירי ברציפות בחוץ), וגארנט חלף על פני דייויד רובינסון ועלה למקום ה-28 ברשימת קלעי כל הזמנים עם 20,790 נקודות.

"זה מראה שאנחנו משחקים היטב", אמר גארנט אחרי הניצחון החשוב, "אנחנו רוצים לשחק כדורסל של אלופים, זאת המטרה שלנו. כל אחד עושה את התפקיד שלו, ואת מה שמצפים ממנו".

הפתיחה הכי טובה בתולדות ה-NBA לקבוצה עם שני הפסדים היה 2:26, של פילדלפיה ב-1966 (והושווה בניקס ב-1970). הרצף הכי גדול בתולדות הסלטיקס היה 18 ניצחונות (1981/82). כרגע הירוקים בקצב של לסיים את העונה במאזן 6:76. "לפעמים הרצף הזה נהיה כמו נטל או מעמסה", אמר ריי אלן, "הקוף על הגב שלנו רק גודל וגודל, למרות שזה קוף די טוב. אף פעם לא הייתי חלק מרצף שכזה. זה כיך להיות חלק מקבוצה מנצחת, וזה בעיקר מבוסס על ההכנה המצוינת שלנו לעונה". אגב, עוד שבוע בדיוק מהיום, בערב חג המולד, האלופה מגיעה ללוס אנג'לס למפגש מול הלייקרס.

השיא של פול

כריס פול מההורנטס שבר שיא NBA כשהשיג חטיפה ב-106 משחקים ברציפות. פול שבר את השיא של אלווין רוברטסון, שעמד על 105 משחקים בין נובמבר 85 לדצמבר 86. לפול יש ממוצע של 2.34 חטיפות למשחק (572 חטיפות ב-244 משחקים), כשהשיא לממוצע למשחק (מינימום 400 משחקים) הוא של אותו רוברטסון, 2.71.

"זה הישג מדהים", אמר פול, "אני מקווה שאף אחד לא ישבור את השיא שלי. עכשיו נותר לי לראות אם אני יכול להמשיך לשבור את השיא שלי שוב, ועד מתי זה יוכל להימשך". אגב, פול רחוק מאוד משיא החטיפות הכולל של ג'ון סטוקטון - 3,265 חטיפות לאורך הקריירה. אם פול ימשיך להציג ממוצע של 2.3 חטיפות, הוא יצטרך לעשות זאת במשך כ-1,400 משחקים נוספים (כ-14-15 עונות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully