וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ממשיכה להצעיר את הסגל

חואנדה ראמוס החתים את קשר הקבוצה, דני פרחו, שהושאל לק.פ.ר. שמועות עקשניות טוענות כי סרחיו אגוארו בדרך לבלנקוס בעונה הבאה

חואנדה ראמוס, מאמנה של ריאל מדריד, ממשיך לעבות את הסגל שלו בחלון ההעברות שייפתח בחודש ינואר. כזכור, האלופה הספרדית סובלת ממכת פציעות חמורה, שפקדה שחקנים רבים בסגל שלה. ריאל כבר החתימה את חלוצה ההולנדי של אייאקס, קלאס יאן הונטלאר, ואמש (רביעי) עשו הבלנקוס את ההחתמה השנייה שלהם בחלון ההעברות הנוכחי, כשהשיבו לשורותיהם את דני פרחו, שהושאל לקווינס פארק ריינג'רס בתחילת השנה.

פרחו הוא אחד מהשחקנים הצעירים של הקבוצה הלבנה, והמאמן חואנדה ראמוס, שטען כי הוא יעשה שימוש נרחב יותר בצעירי הקבוצה, החליט להחזירו מתקופת ההשאלה שלו בקבוצה הלונדונית.

פרחו אמור יהיה לתפוס את מקומו של רובן דה לה רד בקישור הקבוצה. כזכור, האחרון שהתמוטט במשחק הגביע מול ריאל אוניון, ייעדר עד סוף העונה, ונראה כי פרחו יתפוס את מקומו. ריאל אמורה לצרף גם בחלון ההעברות את לסאנה דיארה מפורטסמות.

אגוארו לריאל מדריד?

'אל מונדו דפורטיבו' חושף היום סיפור מעניין. העיתון הספרדי טוען כי פדרו טאפוטה, חברו הקרוב של נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, מעד בלשונו וחשף לא מכבר כי הקבוצה הבטיחה את החתמתו של שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו בקיץ 2009.

אבל לא רק רונאלדו נמצא ב'כיס של ריאל', מסתבר כי גם שחקן אתלטיקו מדריד, סרחיו אגוארו, סגור בעונה הבאה בקבוצה הראשונה של מדריד, שרכשה את 'קון' תמורת 60 מיליון יורו - סכום סעיף היציאה של הארגנטינאי מאתלטי.

יצוין כי אגוארו, לעומת זאת, טוען כל העת כי הוא לא יעזוב את אתלטיקו ויחצה את הכביש ליריבה השנואה. קון אמר כי אין בכוונתו לאכזב את אוהדי הקולצ'יונרוס וטען כי אם אכן יעזוב את הרוחיבלנקוס זה יעשה רק לטובת קבוצה במכורתו. כמו הדיווח על רונאלדו, גם בעניין זה לא יצאה תגובה את הודעה רשמית מהמועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully