וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסו: "אסור לנו להיות תלויים באף קבוצה"

מאמן סן לורנצו, שגברה על טיגרה 1:2 במשחק הראשון של הטורניר המשולש, מכוון לניצחון על בוקה ג'וניורס, שיעניק לקבוצתו את התואר

הטורניר המשולש על תואר האליפות של ארגנטינה יצא אמש (רביעי) לדרך עם המשחק בין סן לורנצו וטיגרה. הקבוצה של מיגל אנחל רוסו ניצחה 1:2 אחרי משחק מצוין עם מצבים רבים ליד השערים ודרמה גדולה בסיום. ביום שבת מחכה לסנלו משחק שהוא להיות או לחדול מבחינתה, נגד בוקה ג'וניורס. ניצחון של רוסו על הקבוצה לשעבר שלו תביא לו אליפות, דבר שהוא לא עשה עם בוקה. תיקו או ניצחון של הבוסטרוס יותיר את ההכרעה למשחק השלישי, שייערך ביום שלישי הבא באצטדיון של ראסינג קלאב.

בסן לורנצו כועסים על השיטה שהונהגה על ידי ההתאחדות בארגנטינה. בקבוצה טענו, ובצדק, שהמפסידה במשחק הראשון אמורה לשחק במשחק השני (נגד בוקה), שהרי אם בוקה תסיים עם סנלו בתיקו במשחק הבא, טיגרה תעלה למשחק השלישי והמכריע מבלי סיכוי לזכות באליפות, דבר שיגרום לה כמעט באופן טבעי להוריד הילוך ולצאת לפגרה בשקט.

מאמן סן לורנצו מיגל אנחל רוסו התרעם: "כעת יש לבוקה ג'וניורס יתרון. אם היא תשחק מול טיגרה במשחק מכריע, הרי שטיגרה תשחק ללא שחקני המפתח שלה. לפיכך, אנחנו צריכים להשיג ניצחון כדי לא להיות תלויים באף קבוצה".

רוסו: "קודם צריך לאכול, לישון, להתאושש ואז לשחק"

בקבוצה מאלמגרו היו, כמובן, מרוצים מהניצחון, אבל לא שכחו את הטעות של השופט סול לברינה, שלא שרק להם פנדל ברור במצב של 0:2 לטובתם. מחד היה המאמן מיגל אנחל רוסו כעוס: "השופט עשה טעות חמורה ופגע בנו. זה מאוד חשוב עקב יחס השערים שיכול להיות מכריע מאוד בסיום הטורניר המשולש". מצד שני רוסו נשמע גם שמח: "נכנסו מהר מאוד למשחק והיינו מרוכזים במחצית הראשונה. לא הייתה לנו אופציה אחרת מלבד לנצח, ועשינו זאת".

לגבי המשחק הבא של קבוצתו נגד בוקה אמר רוסו: "זו יריבה קשה מאוד, אבל זה עוד מוקדם לחשוב על המשחק הזה. אנחנו קודם צריכים לאכול, לישון, להתאושש ואז לשחק. המשחק נגד בוקה זה כמו עוד משחק גמר".

חואן טורס: "עשינו צעד חשוב מאוד בדרך לזכייה. הלכנו אחורה ב-20 הדקות האחרונות של המשחק וסבלנו, אבל הניצחון שלנו היה הוגן, היינו צריכים לזכות בו כבר קודם". לגבי המשחק מול בוקה אמר טורס: "אנחנו לא חושבים על תיקו נגדם. אנחנו חייבים לנצח אותם". גונזלו ברחסיו, עליו בוצעה העבירה בתוך הרחבה במחצית השנייה, אמר: "זה פשע שהשופט לא שרק לפנדל".

אלטובלי: "אנחנו עצובים"

דייגו קאניה הוביל את טיגרה ועשה עם הקבוצה חיל במהלך 19 מחזורים בטורניר האפרטורה, אבל דווקא למשחק הראשון בטורניר המשולש, שחקניו לא הגיעו, או יותר נכון לא הגיעו מפוקסים לחלקו הראשון. טיגרה הייתה נרפית מאוד בחצי הראשון וספגה פעמיים. במחצית השנייה התעוררו קצת שחקני הקבוצה מוויטוריה, הבקיעו שער, אבל לא הצליחו לעשות יותר מכך.

"לא שיחקנו טוב", אמר בפשטות מאמן טיגרה דייגו קאניה. "במחצית השנייה הצבנו הרבה שחקנים מקדימה והיינו טובים במרכז המגרש, אבל לא הגענו להרבה מצבים". גם קאניה התייחס לשיפוט: "לברינה לא שפט רע את המשחק. במחצית הראשונה, השוער שלנו דניאל איסלס לא ביצע עבירה על ברחסיו".

חלוץ טיגרה ליאנדרו לזארו: "עשינו שתי טעויות שעלנו לנו ביוקר רב, מהן ספגנו שני שערים. אחר כך כבר לא יכולנו לחזור למשחק. עכשיו אנחנו צריכים להתפלל שבוקה תנצח את סנלו כדי שעדיין יוותר לנו סיכוי". ויקטור אלטובלי: "אנחנו עצובים כי זה לא מה שייחלנו לו". פבלו חרז: "הגיע לנו תיקו במשחק. כל שנותר לנו כעת זה לחכות לתוצאה של המשחק השני בטורניר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully