וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן לורנצו קיבלה פור גדול מדי

הקבוצה ששואפת לאליפות האפרטורה כבשה פעמיים במחצית הראשונה מול טיגרה, שנכנסה למשחק מאוחר מדי והצליחה רק לצמק ל-2:1

תרשמו לעצמכם. מוצאי שבת הקרוב, שעה 22:30 שעון ישראל - אולי משחק הכדורגל האחרון ב-2008 שאסור להחמיץ. סן לורנצו, שניצחה הערב את טיגרה 1:2 תתמודד למעשה על אליפות האפרטורה מול בוקה ג'וניורס, מאחר וניצחון שלה יסגור למעשה את הטורניר המשולש שיקבע את אלופת האפרטורה.

האם זו תהיה סן לורנצו ששיחקה נפלא במחצית הראשונה מול טיגרה, אולי בוקה הגדולה? ואולי בכלל אותה טיגרה, שתשאף למצב של שיוויון בין שלוש הקבוצות בסיומו של הטורניר הזה, ובמצב כזה היא תהיה האלופה. בכל מקרה, כל תוצאה פרט לניצחון של סן לורנצו בשבת, תעביר את ההכרעה למשחק בין טיגרה לבוקה ג'וניורס, שיתקיים ביום שלישי הקרוב.

סן לורנצו שלטה לחלוטין במחצית הראשונה, באצטדיונה הביתי של ולז סארספילד שאירח את המשחק. פאבלו בוריינטס וגונזלו ברחסיו כבשו, סנטיאגו סולארי הניע את השניים, וטיגרה נראתה כמו אותה קבוצה אלמונית עבור כל מי שלא עקב אחרי הכדורגל הארגנטינאי בשנה האחרונה. באשר לסן לורנצו, ככה משחקת קבוצה שרוצה תואר שלישי בארגנטינה בעשור הנוכחי, רק שבמחצית השניה היא הייתה כבויה, וטיגרה ניצלה את זה כדי לכבוש שער מצמק, שיכול להפוך לקריטי בהמשך הטורניר. מי שגנבו את ההצגה בתוספת הזמן של המשחק היו אוהדיה, שזעמו על הרחקתו של השוער איסלס והחלו להתפרע ביציעים.

מהלך המשחק

ההזדמנות הרצינית הראשונה במשחק הייתה של סן לורנצו, כאשר בדקה ה-11 סנטיאגו סולארי התמקם מצוין ברחבה, ובעט בחצי סיבוב לכיוון השער, רק כדי לראות הדיפה מצויינת של שוער טיגרה. סן לורנצו המשיכה לתקוף, ובדקה ה-18 היא גם מצאה את השער. סולארי פרץ משמאל ושלח כדור רוחב, שוער טיגרה שמט אותו לכיוון הלא נכון, ופאבלו בריינטוס הגיח מהמקום הנכון כדי לכבוש מקרוב ולהעלות את סן לורנצו ל-0:1. לא עברו שתי דקות והפעם בריינטוס קיבל כדור מצד ימין, עבר שחקן הגנה ושלח מסירת רוחב למרכז הרחבה, שם חיכה גונזלו ברחסיו, שבעט מהאוויר פנימה בדרך ל-0:2. בדקה ה-39 שופט המשחק התעלם מעבירה ברוטאלית של שוער טיגרה ברחבה, והציל את הקבוצה בפיגור מכדור עונשין מ-11 מטרים.

טיגרה נראתה יותר טוב במחצית השניה, והשיגה הזדמנות ראשונה ממשית במשחק בדקה ה-73. באותם רגעים ההגנה של סן לורנצו הבינה שהמשחק הולך ונעשה מסוכן יותר, אבל זה לא מנע ממנה לספוג את השער המצמק בדקה ה-76, כשהחלוץ לאנדרו לזארו התמקם מצויין ברחבה והתרומם להגבהה מצד שמאל כדי לנגוח מעשרה מטרים פנימה. בדקות הבאות סן לורנצו הצליחה להתגונן, ודווקא בתוספת הזמן היא הייתה זו שהשתלטה מחדש על המשחק, ואפילו גרמה להרחקתו של שוער טיגרה, דניאל איסלס, אחרי שפגע בבריינטוס.

אחרי הרחקתו של איסלס, אוהדי טיגרה החלו להתפרע ביציעים, תלשו את מושבי הפלסטיק וזרקו אותם לכיוון כר הדשא. השחקנים התחננו בפניהם להפסיק, כדי שלא לגרום לפיצוץ המשחק. אחד משחקני השדה החליף את איסלס בין הקורות, וטיגרה הצליחה לפחות למנוע את השער השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully